SA-1335

Protojen (KB-45, A-45, AH-45) historiaa yksilöitynä SA-kilven mukaan / History of each SA-Proto

Valvoja: sisua

roope
Viestit: 85
Liittynyt: To Huhti 30, 2020 4:14 pm

SA-1335

Viesti Kirjoittaja roope »

Kytkin rempan yhteydessä irroitettiin vauhtipyörä takapään tiivisteen tarkastuksen vuoksi.
Nyt pitäs laittaa paikoilleen, mutta... mikähän lienee kiristysmomentti vauhtipyörän muttereille?
Avatar
sisua45
Viestit: 3100
Liittynyt: To Huhti 30, 2020 4:14 pm

Re: SA-1335

Viesti Kirjoittaja sisua45 »

Niin kumpi kone sulla on, leuku vai vallu?

Leyland 130 Nm.
Valmet vanhempi 10.9 pultit 120 Nm.
Valmet uudempi 12.9 pultit 150 Nm.
"Oman, kunnioitettavan porukan muodostavat alan harrastajat. Heidän ansiostaan esimerkiksi Proto-Sisuja on edelleen ajokuntoisina."

SA-1337: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29218

Kuva
roope
Viestit: 85
Liittynyt: To Huhti 30, 2020 4:14 pm

Re: SA-1335

Viesti Kirjoittaja roope »

:D Kiitos tiedosta. Koneena on vapaasti huohottava Leukku. Kytkinlevyn löysin Kolsopista; tuntu vanhempi kaveri tietävän autoista aika hyvin.
Suosittelen osa puutteissa kyselemään sieltä
ZAU
Viestit: 682
Liittynyt: To Huhti 30, 2020 4:14 pm

Re: SA-1335

Viesti Kirjoittaja ZAU »

Tästä autosta löytyy kuva Facebookissa aura keulalla,kuvassa vielä yksivärinen.
Sisu sk181 4x4 mil
JeeP wrangler
Vastaa Viestiin