SA-1662 (ex. SA-605 ketju)
Valvoja: sisua
Re: SA-1662 (ex. SA-605 ketju)
Katotaan mitä inssi sanoo ku meen katsastamaan ku kilvessä lukee KB-45 ja papereissa A-45
Sammutin lähti toimimaan pienen säädön ja voitelun jälkeen.
Seuraavana vikalistalla olisi nopeus mittari jo lopetti toimintansa ja pakki mikä on pahuksen vaikea saada päälle.
Sammutin lähti toimimaan pienen säädön ja voitelun jälkeen.
Seuraavana vikalistalla olisi nopeus mittari jo lopetti toimintansa ja pakki mikä on pahuksen vaikea saada päälle.
Re: SA-1662 (ex. SA-605 ketju)
Siis häh? Mulla omassa sisussa, ja armeijan autoissa sammutin liikkui ylös alas. Mitä tarkoitatte oikealle-vasemmalle?Sammuuko moottori kun vipua vedetään vasemmalle, vai oikealle?
Oliko muka leylandin pumpussa säädin takapäässä, ja 611 valmetin pumpussa säädin etupäässä... minä muistin että ne olivat samanlaisia. No, aina unohtaa uutta.
"Oman, kunnioitettavan porukan muodostavat alan harrastajat. Heidän ansiostaan esimerkiksi Proto-Sisuja on edelleen ajokuntoisina."
SA-1337: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29218
SA-1337: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29218
Re: SA-1662 (ex. SA-605 ketju)
Varmaankin pojat tarkoittivat noiden valokuvien oikeaa tai vasenta reunaa kohti. Jos taas puhutaan auton suhteen, niin voisi sanoa taakse tai eteen. Ja mitäs jos puhuis tuosta sammuttimen akselista... silloin se olis kai myötäpäivään ja vastapäivään.sisua45 kirjoitti:Siis häh? Mulla omassa sisussa, ja armeijan autoissa sammutin liikkui ylös alas. Mitä tarkoitatte oikealle-vasemmalle?
Re: SA-1662 (ex. SA-605 ketju)
Sammuttimen vivusta siis puhuttiin. Mä oon ihan pihalla, eka työpäivä yli kahteen viikkoon...
"Oman, kunnioitettavan porukan muodostavat alan harrastajat. Heidän ansiostaan esimerkiksi Proto-Sisuja on edelleen ajokuntoisina."
SA-1337: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29218
SA-1337: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29218
Re: SA-1662 (ex. SA-605 ketju)
LEIMA TULI
Ja kilvet samalla. Sanomista tuli ainoastaan lähivaloista siitä selvittiin poikkeusluvalla mikä löytyy galleriasta. Toinen mistä inssi löysi huomautettavaa oli heijastimet takana jotka olivat 108cm korkeudella maasta mitattuna kun sallittu on max.100cm .
Ja kilvet samalla. Sanomista tuli ainoastaan lähivaloista siitä selvittiin poikkeusluvalla mikä löytyy galleriasta. Toinen mistä inssi löysi huomautettavaa oli heijastimet takana jotka olivat 108cm korkeudella maasta mitattuna kun sallittu on max.100cm .
Re: SA-1662 (ex. SA-605 ketju)
Onneksi olkoon!
Montakohan Protoa löytyy (jo) kilvistä, onko kukaan kysellyt AKE:lta (http://www.ake.fi/ake)?
Montakohan Protoa löytyy (jo) kilvistä, onko kukaan kysellyt AKE:lta (http://www.ake.fi/ake)?
Re: SA-1662 (ex. SA-605 ketju)
Pitäis olla AKE:ssa joku hyvä tuttu niin se voisi tarkistaa asian. Veikkaan ihan pers'tuntumalta että siviilirekisterissä on n. 80 Proto-Sisua. Arvatkaa paremmin jos osaatte.
Re: SA-1662 (ex. SA-605 ketju)
Sama takaheijastin jupina oli minullakin -- heijastimet piti ripustaa n.15cm kumi lärpättimien päähän roikkumaan.Duracell_Pupu kirjoitti:LEIMA TULI
Ja kilvet samalla. Sanomista tuli ainoastaan lähivaloista siitä selvittiin poikkeusluvalla mikä löytyy galleriasta. Toinen mistä inssi löysi huomautettavaa oli heijastimet takana jotka olivat 108cm korkeudella maasta mitattuna kun sallittu on max.100cm .
Re: SA-1662 (ex. SA-605 ketju)
Onneks inssi ei kirjoittanut sitä mihinkään ylös niin saavat olla oikeilla paikoillaan.
Re: SA-1662 (ex. SA-605 ketju)
Asiaan palattiin seuraavassa vuosikatsastuksessa -- kun olin maalatessa jättänyt pois ne lärpättimet.
Re: SA-1662 (ex. SA-605 ketju)
Onkos kellään hajonnut kuskin sivu ikkuna vauhdissa? Itelle meinaan kävi niin tänään kun säädin peiliä ja vedin ikkunan kiinni sen jälkeen olikin sitten syli täynä lasia.
Keksiikö kukaan mitään syytä tapahtuneeseen? Itse en keksi muuta kuin että vihollisen tarkka-ampuja yritti teilata meikäläisen
Keksiikö kukaan mitään syytä tapahtuneeseen? Itse en keksi muuta kuin että vihollisen tarkka-ampuja yritti teilata meikäläisen
Re: SA-1662 (ex. SA-605 ketju)
Pakkasta? Lasi osui kehykseen ja erilainen lämpölaajenemiskerroin hajotti lasin.
Sori - JFK ei ratkennut vieläkään
James Randi
"Miljoona taalaa sille, joka todistaa paranormaalin homman todeksi"
Sori - JFK ei ratkennut vieläkään
James Randi
"Miljoona taalaa sille, joka todistaa paranormaalin homman todeksi"
Re: SA-1662 (ex. SA-605 ketju)
Tota lämpö hommaa meinasin itsekkin mutta matkaa oli taitettu vasta reilu muutama sata metriä kun tämä tapahtui eikä puhallinkaan ollut kuin puolella teholla lämpötilakin taisi olla nollan tuntumassa. No onneksi oli viellä ikkunoita varalla.
Re: SA-1662 (ex. SA-605 ketju)
Minulla oli aikoinaan pakettiautossa liukuikkunat tavaratilan ovissa, ja kerran tälläisenä kevättalven päivänä ulompi lasi räjähti ohi kävellessäni, vaikkei siihen osunut mikään.
Re: SA-1662 (ex. SA-605 ketju)
Pikkasen päivitystä tähänkin projektiin eli kesällä tuli tehtyä tuo lavan pohja ja nyt sain uusittua lavan laidat. Seuraavaksi olisi edessä hytin maalaus pienine pelti ja lasikuitu töineen.
Laitojen sovittelua paikoilleen
Maalattuna ja paikoillaan
Lavan pohja
Tuolla on viellä muutama lisäkuva Galleria.
Laitojen sovittelua paikoilleen
Maalattuna ja paikoillaan
Lavan pohja
Tuolla on viellä muutama lisäkuva Galleria.