SA-1798 (UN)

Protojen (KB-45, A-45, AH-45) historiaa yksilöitynä SA-kilven mukaan / History of each SA-Proto

Valvoja: sisua

Diesel jeans
Viestit: 131
Liittynyt: To Huhti 30, 2020 4:14 pm

Re: SA-1798 (UN)

Viesti Kirjoittaja Diesel jeans »

Jospa se anturi on kulunut mekaanisesti/kontaktipinnat kuluneet kipinöinnin seurauksena siten että normaali liike ei enää riitä että anturi yhdistää navat toisiinsa? Testasitko anturin irrallaan kuormitettuna vastaavalla virtamäärällä mitä peruutusvalot ottaa? Tuleeko jännite kytkettävään napaan jos peruutusvaloille menevä johto on irti?
peevee
Viestit: 73
Liittynyt: To Huhti 30, 2020 4:14 pm

Re: SA-1798 (UN)

Viesti Kirjoittaja peevee »

Kokeilin myös ihan uudella anturilla. Mittasin siis suoraan anturista vastuksen kun anturi oli kiinni ja pakki päällä. Ei kulje sähkö. Kun otan anturin irti ja mittaan niin kun painan anturin tappia noin puoli milliä enemmän niin silloin se kytkeytyy. Eli laatikossa se, jonka pitäisi painaa sitä anturin tappia ei paina sitä tarpeeksi pitkälle.
mise
Viestit: 18
Liittynyt: To Huhti 30, 2020 4:14 pm

Re: SA-1798 (UN)

Viesti Kirjoittaja mise »

Selvisiköhän tuo peeveen peruutusvalo-ongelma? Eilen ilmeni meillä aivan samat oireet.
YV:tä peeveelle myös laitettu.
Vastaa Viestiin