Olen Mäkisen tyttären ja hänen miesystävänsä tuntenutkin (=olen melkein sukua julkkikselle

), tosin on melkein 10 vuotta kun olen nähnyt. Tytär on ainakin kovin yritteliäs ja kova tekemään töitä, että siltä perusteelta voin päätellä että varmasti isä on ollut aikamoinen yrittäjämies. Harmittaa kyllä ettei Pekan yritys jäänyt kaikessa loistossaan jälkipolville (ja perikunnalle), koska kyllähän Sisu teki tyhmän liikkeen yhtenäistäessään kaikkien jälleenmyyjien käsittelyn (johon sitten Pekka M. ei lähtenyt). Ei ole oikein tuo kommunikaatio Sisun ja jälleenmyyjien välillä silloin toiminut niinkuin pitäisi.
Onhan se aikamoinen tarina että Pekka M. jätti kaikki autot niille sijoillensa ja lopetti hommat siihen. Kyllä minä hänen toimensa ymmärrän, sääli vain että niitä autoja lähti siitä niin paljon sitten sulattoon...
Mäkinenhän oli kuulemma sen polven yrittäjiä,että kulkivat aina Brownig povitaskussa.Liekkö sitten pelkkää huhua?Isä on joskus pikkupoikana tavannut Pekan kun vaarini ja Pekka tekivät kaupat Pontiac GTOsta siis Pekka osti GTOn ja myi eteenpäin.