Tervehdys taas!
Valvoja: sisua
Tervehdys taas!
Laitetaanpas nyt muutama kuva kalustosta/projektista...
- Liitteet
-
- No hitsaukset on tehty, pitää varmaan jättää kittaukset ja maalaukset ensi kevääksi ja kesäksi...
- sisua06.JPG (217.76 KiB) Katsottu 5465 kertaa
-
- Ja Tällä hetkellä näyttää tältä, pikku ruostevauriosta kasvokin vähän isompi projekti...
- sisua05.JPG (210.09 KiB) Katsottu 5464 kertaa
-
- Keväällä vielä näyttö tältä...
- sisua02.JPG (219.8 KiB) Katsottu 5468 kertaa
Re: Tervehdys taas!
Vähän samaa olen pannut merkille, että takakulma arka paikka...toinen arka paikka näkyy olevan kuljettajan puolen lattia, meni tuon palkin kohdalta johon etulokasuojan takaosa kiinnitetään kantapää läpi ja eipä ollut palkin kunnossakaan kehumista eli kahta puolen tuli uusittua kyseiset palkit ja lattiapellit...penkin alusta/akkukotelo oli myöskin pahasti syöpynyt, liekö akkuhapoilla osuutta asiaan...Joo kyllähän sillä tarpeen mukaan pitäs vielä joitakin hommiakin tehdä ja mukavahan sillä on muutenkin käydä kierroksella... Ainakin turbon vihellys on aika miehekäs, kaukaa jo kääntyy päät ja ruvetaan kattelemaan että mikä sieltä oikein tulee...Nooh, katotaan nyt josko se ensi syksynä taas olisi liikenteessä...toivottovasti!
Re: Tervehdys taas!
Taitaa sisusi olla zf vaihteistolla?
Re: Tervehdys taas!
Sillähän tuo on varustettu...
Re: Tervehdys taas!
Omassani ollut myös tuo zf mutta edellinen omistaja oli sen sitten fulleroinut ,eli oli varaosaauto saanut luovuttaa laatikkonsa BVF-13 vaihteiston joka ei kauaakaan ollut kun oli laitettu BVF-14 laattikko.Noita 70-luvun alkupään R-sarjan Jyry-Sisuja jotka on leyland moottorilla kai harvemmin varustettiin fuller vaihteistolla sillä (tottahan niitä kyllä oli enemmänkin) itse en ole tavannut kuin 4 sisussa tuon fullerin ja 2 jopa ajanutkin työkseni hetken aikaa.Semmoinen käsitys (olen kai väärässä) että vuoden 74 jälkeen tuo fuller yleistyi myös noissa R-sarjan BPT sisuissa.