Ei tuo mainitsemasi vanaja taida sitten olla ns.maailmanpankki vanaja koska saamieni tietojeni mukaan tämän mallin vanajaa ei valmistettu kolmiakselisena ollenkaan.Nyt olisi hyvä jos nuo siellä vetkun-sivustolla kommentoivat vanaja asiantuntijat tulisivat ja kertoisivat mistä ja minkalaisesta vanajasta tässä olisi kysymys.Tuo olisi hyvä apu varmaan jos siitä saisi valokuvan nähtäväksi.Rulla kirjoitti:En tunne nuita vanaja malleja että mikä oli mikäkin ,kun ollahan kaverin kanssa enämpi sisu miähiä mutta voi olla että on ollu maailman vanaja .Semmosen nähin kerran jossaihin vanhojen kuormaautojen kokoontumisessa ja oli semmonen rekkaveturimalli punavalkoonen kaks aksilaanen mutta tää puujobbarin vanaja oli kolmiaksilaanen ja oli oikein tukkipankohin varustettu .Autossa oli oveessa viälä entsen omistajan kotopaikka kuntakin näkyvissä ja tais olla jostahin Porin suunnalta lähtöösin.Täytyy varmahan serkkupojaalle soitella ja kysästä että viäläkö se vanaja siällä naapurisa on että saisi kuvan laittaa tulemahan.
Vanaja N3-69/4300 4x4 vm. -68 (Sisu-viesti)
Valvoja: sisua
Re: Vanaja N3-69/4300 4x4 vm. -68 (Sisu-viesti)
Vanaja voimaa ja mukavuutta
Re: Vanaja N3-69/4300 4x4 vm. -68 (Sisu-viesti)
Semmoonen se oli missä oli nuita ripasia pirusti tuassa maskis ja hytässsä olis vaikka tanssit pitäny kun oli melekooosen suuri .Semmoonen pyäriä nurkkaanen misä oli tuuli ikkunat kaks osaaset ja iso koelauta .
Re: Vanaja N3-69/4300 4x4 vm. -68 (Sisu-viesti)
Hmm jokin mättää sillä omassa varaosakirjassa lukee "telipyörien nostolaitteen" valmistaja on TranåsverkenManuel kirjoitti:Siinä kuvan sivussa oli myös juttua K-34 telistä. Sen verren katselin ettei ollut vielä se SISUn oma teli eikä mallia Vanaja. Tuon on valmistanut ruotsalainen firma Malte Månsson.