Vanajia ja Sisuja voi bongata Vetkun Länsirannikon Keikalla!

Valvoja: sisua

torbebo

Re: Vanajia ja Sisuja voi bongata Vetkun Länsirannikon Keikalla!

Viesti Kirjoittaja torbebo »

Sisu AH-45 kirjoitti:Mut kannattaa varmaan poistaa sieltä Vetkun sivustolta, koska en ole jäsen :shock: En tiennyt rekisteröityessä aikanaan että pitää olla yhdistyksessä.

Sama nimimerkki löytyy sieltä... Itse en julkaise koko nimeäni netissä koska minulle riittää että tutut tuntevat, eikä koko maailmalle tarvitse nimeään ja juttujaan näyttää.


Samaa mieltä,että minkä ihmeen takia pitäisi nimeään koko maailmalle huutaa ja esittää juttujaan,ei kai sitä kaikilla tarvitse olla pätemisen tarvetta!
koojii
Viestit: 70
Liittynyt: To Huhti 30, 2020 4:14 pm

Re: Vanajia ja Sisuja voi bongata Vetkun Länsirannikon Keikalla!

Viesti Kirjoittaja koojii »

korpraali kirjoitti:
Sisu AH-45 kirjoitti:Mut kannattaa varmaan poistaa sieltä Vetkun sivustolta, koska en ole jäsen :shock: En tiennyt rekisteröityessä aikanaan että pitää olla yhdistyksessä.

Sama nimimerkki löytyy sieltä... Itse en julkaise koko nimeäni netissä koska minulle riittää että tutut tuntevat, eikä koko maailmalle tarvitse nimeään ja juttujaan näyttää.


Samaa mieltä,että minkä ihmeen takia pitäisi nimeään koko maailmalle huutaa ja esittää juttujaan,ei kai sitä kaikilla tarvitse olla pätemisen tarvetta!
Jollain tuntuu olevan pätemisen tarvetta kuten edelleenkin huomataan :mrgreen: ...
-Vankasti Vanajalla-
Jallu
Viestit: 122
Liittynyt: To Huhti 30, 2020 4:14 pm

Re: Vanajia ja Sisuja voi bongata Vetkun Länsirannikon Keikalla!

Viesti Kirjoittaja Jallu »

Sisu AH-45 kirjoitti:Mut kannattaa varmaan poistaa sieltä Vetkun sivustolta, koska en ole jäsen :shock: En tiennyt rekisteröityessä aikanaan että pitää olla yhdistyksessä.
Sivustolle rekisteröityminen ei edellytä Vetkun jäsenyyttä.

t. Jallu
Jasa
Viestit: 940
Liittynyt: To Huhti 30, 2020 4:14 pm

Re: Vanajia ja Sisuja voi bongata Vetkun Länsirannikon Keikalla!

Viesti Kirjoittaja Jasa »

Jallu kirjoitti:
Diesel jeans kirjoitti:Nyt täytyy omalta kohdalta korjata tieto tuosta Vetkun sivustoille pääsystä. Minulle tuli sähköposti jossa luki:

Ennen kuin voit kirjautua ja ryhtyä käyttämään
> >> keskustelualuettamme, hakemuksesi pitää käsitellä ja hyväksyä. Kun
> >> tämä on tapahtunut, saat uuden sähköpostin tähän samaan osoitteeseen.

No mitään ei enää kuulunut joten luulin että homma on ohi. Mutta pääsen kyllä nyt kirjautumaan sisälle ja sainkin asiasta nyt postia. Homma on siis ok, kyse oli siis väärinymmärryksestä.
Terve!

Sitähän minäkin, että hyväksymättömiä jäseniä ei pitäisi olla. En ole ollut tietoinen mainitsemasi s-postin sisällöstä, ts. että kuittaus pitäisi tulla s-postitse. Kyseessä ei siis ole mitään tarkoituksellista ja virhe korjataan uudistetulla sivustolla. Pahoittelen!

t. Jallu

Nyt menee vähän yli . MISSÄ ei pitäisi hyväksymättömiä jaseniä olla :?:
torbebo

Re: Vanajia ja Sisuja voi bongata Vetkun Länsirannikon Keikalla!

Viesti Kirjoittaja torbebo »

Jasa kirjoitti:
Jallu kirjoitti:
Diesel jeans kirjoitti:Nyt täytyy omalta kohdalta korjata tieto tuosta Vetkun sivustoille pääsystä. Minulle tuli sähköposti jossa luki:

Ennen kuin voit kirjautua ja ryhtyä käyttämään
> >> keskustelualuettamme, hakemuksesi pitää käsitellä ja hyväksyä. Kun
> >> tämä on tapahtunut, saat uuden sähköpostin tähän samaan osoitteeseen.

No mitään ei enää kuulunut joten luulin että homma on ohi. Mutta pääsen kyllä nyt kirjautumaan sisälle ja sainkin asiasta nyt postia. Homma on siis ok, kyse oli siis väärinymmärryksestä.
Terve!

Sitähän minäkin, että hyväksymättömiä jäseniä ei pitäisi olla. En ole ollut tietoinen mainitsemasi s-postin sisällöstä, ts. että kuittaus pitäisi tulla s-postitse. Kyseessä ei siis ole mitään tarkoituksellista ja virhe korjataan uudistetulla sivustolla. Pahoittelen!

t. Jallu

Nyt menee vähän yli . MISSÄ ei pitäisi hyväksymättömiä jaseniä olla :?:

Ymmärsinkö oikein tästä viestketjusta Jasa että et ole hyväksytty jäsen vetkuun?
Jasa
Viestit: 940
Liittynyt: To Huhti 30, 2020 4:14 pm

Re: Vanajia ja Sisuja voi bongata Vetkun Länsirannikon Keikalla!

Viesti Kirjoittaja Jasa »

En ole jäsen mutta ollut olen joskus :wink: .
Vastaa Viestiin