Made in China (Kiinan kuljetuskalustoa)
Valvoja: sisua
Re: Made in China (Kiinan kuljetuskalustoa)
Kesällä voi olla lämmintä, Kiinassa takuuvarmasti
Vesijäähy paikalliseen tapaan:
Vesijäähy paikalliseen tapaan:
- Liitteet
-
- Water Cooling, "aftercooler"
- 20150717_172850.jpg (63.62 KiB) Katsottu 28962 kertaa
Re: Made in China (Kiinan kuljetuskalustoa)
Tuleekohan tästä lievästi Scanialle sukunäköä olevasta JAC:sta yhteistyön tuloksena Sisun näköinen?
- Liitteet
-
- JAC-car6_b.jpg (43.18 KiB) Katsottu 28962 kertaa
Re: Made in China (Kiinan kuljetuskalustoa)
Kiinan kuulumisia taas pitkästä aikaa.
Osuipa tehokas ryhmä kontin pakkaukseen.
Tuossa hommassa ei nokka kauan tuhissut
Ja paikallinen astetta väkevämpi Hiab trukkien nostoon
Osuipa tehokas ryhmä kontin pakkaukseen.
Tuossa hommassa ei nokka kauan tuhissut
Ja paikallinen astetta väkevämpi Hiab trukkien nostoon
Re: Made in China (Kiinan kuljetuskalustoa)
Tehokkaan näköistä hommaa
Et ole koskaan miettinyt renkaiden tuottamista vähintään omiin tarpeisiin Kiinasta? Kuulemma ihan toimivia renkaita saa sopivaan hintaan?
Et ole koskaan miettinyt renkaiden tuottamista vähintään omiin tarpeisiin Kiinasta? Kuulemma ihan toimivia renkaita saa sopivaan hintaan?
Re: Made in China (Kiinan kuljetuskalustoa)
Kyllä renkaiden tuominen on ollut suunnitelmissa.
Just noita vanhempia kokoja löytyy yleisesti Kiinasta.
Kauppilassa näin muutama vuosi sitten täältä tulleen rengaskontin.
Sehän on tunnetusti pienin ostoyksikkö tukkuostoksissa
Ja olishan maastorengasta varmasti tarjolla, armeijavehkeissä noita näkyy olevan täälläkin Proto sopivissa kokoluokissa.
Just noita vanhempia kokoja löytyy yleisesti Kiinasta.
Kauppilassa näin muutama vuosi sitten täältä tulleen rengaskontin.
Sehän on tunnetusti pienin ostoyksikkö tukkuostoksissa
Ja olishan maastorengasta varmasti tarjolla, armeijavehkeissä noita näkyy olevan täälläkin Proto sopivissa kokoluokissa.
Re: Made in China (Kiinan kuljetuskalustoa)
Kiinassa kuski on kingi, lastaamisen tekee arvoasteikolla alempiarvoiset
Ja lastaamisen / purkamisen ajan, kuskit tietenkin käyttävät lepoon kuten kuvasta näkyy.
Autot alkavat kaikki muuten olemaan varsin samannäköisiä
Ja lastaamisen / purkamisen ajan, kuskit tietenkin käyttävät lepoon kuten kuvasta näkyy.
Autot alkavat kaikki muuten olemaan varsin samannäköisiä
Re: Made in China (Kiinan kuljetuskalustoa)
Ja sitten tietenkin suorat kopiot ovat kansan ylpeydenaihe.
Tässä malliksi Range Rover Evogue (aitoa ja kopio):
Löytyy muuten mielenkiintoinen G Mersun kopiokin Beijing Jeepin rakentama:
https://www.youtube.com/watch?v=NTP8KnmBhhY
Tässä malliksi Range Rover Evogue (aitoa ja kopio):
Löytyy muuten mielenkiintoinen G Mersun kopiokin Beijing Jeepin rakentama:
https://www.youtube.com/watch?v=NTP8KnmBhhY
Re: Made in China (Kiinan kuljetuskalustoa)
Mitä muuten teet työksesi, jos Kiinassa asti pitää kulkea? Kysyy nimim. Oulua ristiin rastiin
Mutta Kiinan kuvia katselee kyllä mielellään, lisää vaan
Mutta Kiinan kuvia katselee kyllä mielellään, lisää vaan
Re: Made in China (Kiinan kuljetuskalustoa)
Vastaus kesti...hieman: Täällä painitaan pahenevien ilmansaasteiden kanssaKatiska kirjoitti:Mitä muuten teet työksesi, jos Kiinassa asti pitää kulkea? Kysyy nimim. Oulua ristiin rastiin
Mutta Kiinan kuvia katselee kyllä mielellään, lisää vaan
Re: Made in China (Kiinan kuljetuskalustoa)
Kyllä kiinalaisesta insinööritaidosta voidaan jo puhua tälläisissä kuljetuksissa
https://www.youtube.com/watch?v=X6SWmmTMzfw
https://www.youtube.com/watch?v=X6SWmmTMzfw
Re: Made in China (Kiinan kuljetuskalustoa)
Niin ja huonoa ei kannata kopioida, sen jo japsitkin opettivat 60-luvulla
Aletaan kopiointi vaikka Porschesta ensin:
Itsetunnon määrästä riippuen, merkkien valinta tilanteen mukaan, löytyy sekä Porschea ja Zotyeta
Eräs PK-yrittäjä pyysikin tuomaan Zotyen merkkisarjan Suomeen
http://www.carnewschina.com/2017/01/17/ ... can-clone/
Aletaan kopiointi vaikka Porschesta ensin:
Itsetunnon määrästä riippuen, merkkien valinta tilanteen mukaan, löytyy sekä Porschea ja Zotyeta
Eräs PK-yrittäjä pyysikin tuomaan Zotyen merkkisarjan Suomeen
http://www.carnewschina.com/2017/01/17/ ... can-clone/
Re: Made in China (Kiinan kuljetuskalustoa)
Vähän rengasasiaa.
Laiturin törmäyssuojana Guangzhoussa ilmeisesti vanha lentokoneen rengas.
Tuohon laituriin voi sitten täräyttää 235 mph (378 km/h) nopeudella
Laiturin törmäyssuojana Guangzhoussa ilmeisesti vanha lentokoneen rengas.
Tuohon laituriin voi sitten täräyttää 235 mph (378 km/h) nopeudella
Re: Made in China (Kiinan kuljetuskalustoa)
Kiinassa rahtarit on taloudellisesti lujilla ja ajoista ei jää rahaa kaluston ennakoivaan huoltoon.
(muistettaisiin maksaa siitä Kiinan romppeesta vähän enemmän niin maailma pelastuu )
Esim. renkaat ajetaan loppuun, siis aivan loppuun (kts. takimmaisen telin sisempi rengas) ja rengastyöt tehdään sitten tien päällä:
(muistettaisiin maksaa siitä Kiinan romppeesta vähän enemmän niin maailma pelastuu )
Esim. renkaat ajetaan loppuun, siis aivan loppuun (kts. takimmaisen telin sisempi rengas) ja rengastyöt tehdään sitten tien päällä:
Re: Made in China (Kiinan kuljetuskalustoa)
Ei mopolla mahottomia, mutta moottoripyörällä kyllä
Ohjaus on varmaan höyhenenkevyt...
Ohjaus on varmaan höyhenenkevyt...
Re: Made in China (Kiinan kuljetuskalustoa)
Rautalanka, tuo mitä monikäyttöisin materiaali erilaisiin virityksiin.
Tässä kuvasin Kiinan liikenteestä rahtarin Jake braken varsin ammattimaisen kiinnityksen (tod.näk. tehty tienpäällä, väliaikainen=pysyvä ratkaisu)
Tässä kuvasin Kiinan liikenteestä rahtarin Jake braken varsin ammattimaisen kiinnityksen (tod.näk. tehty tienpäällä, väliaikainen=pysyvä ratkaisu)