Eräs kaveri haki tällasen Suomeen. Oli tuossa meikäläisen kanssa yhtäaikaa jarrusovituksessa.
Kerronpa sen verran aluksi että auto on varustettu jo uutena 8x8 Sisu akselein
http://sutii.kuvat.fi/kuvat/Raskaskalus ... stalla.jpg
Kukapa kertoo tästä 8x8 kulkineesta?
Valvoja: sisua
Re: Kukapa kertoo tästä 8x8 kulkineesta?
Ginaf on vähän sama Hollannissa kuin Sisu Suomessa,Eli tekevät autoja mitä ei massatuotantona saa,autot vahvasti Daf-pohjaisia,monivetoiset usein Sisu-akseleilla varustettuna.
Nuffieldit universal four ja 4/60,Leyland 384 ja Ford 5610
Ja kaikenlaista muuta rompetta...
Ja kaikenlaista muuta rompetta...
Re: Kukapa kertoo tästä 8x8 kulkineesta?
Vatsasin tähän aamulla, mutta jonnekin on viestini hävinnyt? Tai sitten se ei koskaan perille tullutkaan...
Eli Ginaf on vähän niinkuin raskas DAF. Samalla tavalla kuin esim Terberg/Volvo, ja ÖAF/MAN.
Eli Ginaf on vähän niinkuin raskas DAF. Samalla tavalla kuin esim Terberg/Volvo, ja ÖAF/MAN.
"Oman, kunnioitettavan porukan muodostavat alan harrastajat. Heidän ansiostaan esimerkiksi Proto-Sisuja on edelleen ajokuntoisina."
SA-1337: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29218
SA-1337: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29218
Re: Kukapa kertoo tästä 8x8 kulkineesta?
Ginaffilla ja Terbergillä on semmoinen ero suunnittelufilosofiassa että Ginaf tekee hienoja teknisiä juttuja kuten hydraulijousituksia, Terbergillä perinteiseen yksinkertaisempaan rakenteeseen lisätään rautaa että saadaan lisää järeyttä. Ja sitten vielä vähän lisätään rautaa.
Ginaffissa lienee Daffia jotakuinkin saman verran kuin Sisu Polarissa on Mersua.
Ginaffissa lienee Daffia jotakuinkin saman verran kuin Sisu Polarissa on Mersua.
Re: Kukapa kertoo tästä 8x8 kulkineesta?
Juu. Hytti ja 12 litranen kone on tahvosta. Tässä juuri tuo mainittu hydrauli / kaasu jousitus. Jos kummit pitää niin taitaa olla aikamoinen menijä
Re: Kukapa kertoo tästä 8x8 kulkineesta?
Ginafín nimi juontanee Ginkels Automobielen Fabrijk ?