Mielenkiintoisia linkkejä
Valvoja: sisua
Re: Mielenkiintoisia linkkejä
http://www.military-today.com/trucks/oshkosh_mk48.htm
Oshkoshin power unit-keula on aika tiivis paketti. Tuohon kun pulttaa peräkärryn kiinni, niin tulee etu vetoinen kuorma-auto.
Oshkoshin power unit-keula on aika tiivis paketti. Tuohon kun pulttaa peräkärryn kiinni, niin tulee etu vetoinen kuorma-auto.
"Oman, kunnioitettavan porukan muodostavat alan harrastajat. Heidän ansiostaan esimerkiksi Proto-Sisuja on edelleen ajokuntoisina."
SA-1337: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29218
SA-1337: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29218
Re: Mielenkiintoisia linkkejä
Leukku ei ole vieläkään kuollut. Intialaiset tekevät uskottavan näköisiä maastokuorma-autoja...
...ja vähän vähemmän uskottavan näköisiä panssaroituja linja-autoja. Hienon värinen, ja kuskilla hyvä näkyväisyys joka suuntaan.
Lisää kuvia ja tietoa --> http://defence.ashokleyland.com/
"Oman, kunnioitettavan porukan muodostavat alan harrastajat. Heidän ansiostaan esimerkiksi Proto-Sisuja on edelleen ajokuntoisina."
SA-1337: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29218
SA-1337: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29218
Re: Mielenkiintoisia linkkejä
Löysin tuommoisen sivun: http://worldwide-defence.blogspot.com/ Sisältää paljon kuvia esim poliisi- ja sotilasväline messuilta (Defence exhibitions). Kuvia ajoneuvoista, aseista, lentokoneista, helikoptereista yms.
Tässä muutama maistiainen.
Taas kummittelee Ford Cargon hytti, tällä kertaa ranskalaisessa autossa, merkki lukee nokassa. Intialainen Ashok Leyland käyttää myös samaa ohjaamoa, ja jollain jenkki valmistajalla oli sama hytti vielä käytössä.
Tässä muutama maistiainen.
Taas kummittelee Ford Cargon hytti, tällä kertaa ranskalaisessa autossa, merkki lukee nokassa. Intialainen Ashok Leyland käyttää myös samaa ohjaamoa, ja jollain jenkki valmistajalla oli sama hytti vielä käytössä.
"Oman, kunnioitettavan porukan muodostavat alan harrastajat. Heidän ansiostaan esimerkiksi Proto-Sisuja on edelleen ajokuntoisina."
SA-1337: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29218
SA-1337: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29218
Re: Mielenkiintoisia linkkejä
We are in Ostrogozhsk, at the base of the 37th training vehicle brigade where a meeting of specialists of the Russian Armed Forces logistic support system took place. Many wheeled and crawler vehicles are inside the post.
http://englishrussia.com/2012/06/11/mastodon-drivers/
"Oman, kunnioitettavan porukan muodostavat alan harrastajat. Heidän ansiostaan esimerkiksi Proto-Sisuja on edelleen ajokuntoisina."
SA-1337: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29218
SA-1337: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29218
Re: Mielenkiintoisia linkkejä
Tämän vaatimattoman Scanian työtehtävä on ilmeisemmin kantaa perässään tietyövaroituskylttiä.
Re: Mielenkiintoisia linkkejä
Hyi olkoon, miten nätti Kaania
Re: Mielenkiintoisia linkkejä
Nasut tulee pian myyntiin! Tai siis vuoteen 2017 mennessä.
http://www.hs.fi/kotimaa/Armeija+korvaa ... 5620633874
http://www.hs.fi/kotimaa/Armeija+korvaa ... 5620633874
- Liitteet
-
- nasu2[1].jpg (15.51 KiB) Katsottu 15739 kertaa
Re: Mielenkiintoisia linkkejä
Ginaf on tekemässä 200 auton erää Kiinaan vietäväksi. Ainakaan vielä Ginafin kiinalaisomistus ei ole siis siirtänyt tai laajentanut valmistusta kaukomaille.
Autoja tehdään kahta versiota 64-tonnista ja 80-tonnista. Järeämmässä on Sisun akselit alla. Uutisen Google-käännös hollannista englanniksi on melko ymmärrettävä.
Autoja tehdään kahta versiota 64-tonnista ja 80-tonnista. Järeämmässä on Sisun akselit alla. Uutisen Google-käännös hollannista englanniksi on melko ymmärrettävä.
Re: Mielenkiintoisia linkkejä
Tuonhan ymmärtää melkein suoraankin. Ihan kuin saksaa savon murteella.Wonderi kirjoitti: Autoja tehdään kahta versiota 64-tonnista ja 80-tonnista. Järeämmässä on Sisun akselit alla. Uutisen Google-käännös hollannista englanniksi on melko ymmärrettävä.
Ovatko kaikki viisi akselia vetäviä? 13 tonnin etuakselilla tarkoitettaneen Sisun 14 tonnin kiilajarrullista?
Re: Mielenkiintoisia linkkejä
10x6 siellä lukee eli kaksi ensimmäistä ei vedä.
Re: Mielenkiintoisia linkkejä
Kappas, lukihan se siellä.
Näyttäisi olevan 48 tonnin kantavuus tuolla kolmoisakselilla. Sillä siirtyy jo vähän isompikin murikka.
http://www.sisuaxles.com/heavy-duty-trucks
Etummaisella vetävällä akselilla on varmasti myös 1:2 pitkittäistasaus, minkä ansiosta momentti jakautuu tasan jokaiselle vetävälle akselille. Mikään muu valmistaja ei sellaista taida tehdä.
Näyttäisi olevan 48 tonnin kantavuus tuolla kolmoisakselilla. Sillä siirtyy jo vähän isompikin murikka.
http://www.sisuaxles.com/heavy-duty-trucks
Etummaisella vetävällä akselilla on varmasti myös 1:2 pitkittäistasaus, minkä ansiosta momentti jakautuu tasan jokaiselle vetävälle akselille. Mikään muu valmistaja ei sellaista taida tehdä.
Re: Mielenkiintoisia linkkejä
"Oman, kunnioitettavan porukan muodostavat alan harrastajat. Heidän ansiostaan esimerkiksi Proto-Sisuja on edelleen ajokuntoisina."
SA-1337: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29218
SA-1337: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29218