Sisua.net

Sisu kuorma-autoihin liittyvää asiaa
Sisua.net Keskustelupalsta Kuvagalleria
Tänään on Ma Heinä 23, 2018 10:01 am

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Kalkun kuulumisia
ViestiLähetetty: Ma Touko 15, 2017 7:27 pm 
Poissa

Tervehdys. En pääsyt kevätretkelle Kalkkuun ja nyt olen joka päivä vieraillut näillä sivuilla löytääkseni "Kalkun kuulumisia", mutta ei - ei juuri sanaakaan. Onko porukka väsähtänyt/laiskistunut/siirtynyt muille sivuille, vai missä vika? Antakaa nyt jotain vihjeitä hinnoista, hankinnoistanne - hyvistä ja ennen kaikkea huonoista - pilke silmäkulmassa. Vieläkö Heikki lausahti: "Se oli hyvä kauppa, se." Onko Tervolassa syksyllä auktsuuni? Terveisin usis (=sisu takaperin)

Viestin otsikko: Re: Kalkun kuulumisia
ViestiLähetetty: Ke Touko 17, 2017 6:49 pm 
Poissa

Olin paikalla molempina huutopäivinä, ja otin jonkin verran kuvia. Olen yleensä tehnyt jonkin näköisen "raportin" huutokaupasta, mutta nyt en ole vielä ehtinyt. Syynä alituinen laiskuus, ja kotitietokoneen hajoaminen. Uusi kone on jo nyt käytössä, mutta vanhasta täytyy siirtää vielä yhtä sun toista uuteen.

Nyt tuli myös ilmi, että ulkoisesta kovalevystä (valokuvakuva varasto) on muuntaja rikki. Vaihdoin sen toiseen, muttei se vieläkään toiminut. Sitten purin kovalevyn pois purkistaan, ja liitin sen suoraan tietokoneen sisälle. Uusi tietokone teki yli kaksi tuntia töitä, ja sai kovalevyn korjattua. Sitten siirsin kovalevyn toisiin kuoriin, koska kuorissa olevat "aivoit" ovat toden näköisesti nekin kaput.

Kaikki tämä vaati minulta lähes yliluonnollisia ponnistuksia. En ole mikään tietokoneen korjaaja, olen vain moottoriasentaja :wink:

Tätäkin kirjoitellessa data menee kovalevystä toiseen. Teen kyllä jonkinlaista jutun tynkää huutokaupasta, se on varma.

SA-1337: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29218

Kuva

ViestiLähetetty: Ma Helmi 26, 2018 7:04 pm 
Poissa

Taas tulee mahdollisuus
https://huutokaupat.com/fi/v/677355

ViestiLähetetty: Ke Touko 16, 2018 9:06 pm 
Poissa

usis kirjoitti:
. Vieläkö Heikki lausahti: "Se oli hyvä kauppa, se."
Tänään tuli käytyä ihan turistina kuten aina. Heikki oli taas meklarina vaikka taitaa olla jo eläkkeellä. Hän on kyllä maailman paras meklari, mulle on jääny mieleen pari traktorin myyntiä ja aikoinaan Uazit kun hän sanoi että älkää tapelko, näitä riittää kaikille. Myöskin se "30e kertoilee Hän, ja 40 keroilee hän" jaksaa aina huvittaa.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00