Pitäisikö 3- (vai 4-) pytyn suuttimelta alas lähtevän paluuputken olla kokonaan metallia, vai kuuluuko siihen oikeasti letkua väliin?
Olisko jollakulla ylimääräistä, mielellään uutta putkea? Tai mistä löytyy? IKH:n kuvasto ei Valmetiin paluuputkia tuntenut
Sisu Sk 150 / Valmet 611 polttoaineen paluuputki
Valvoja: sisua
Re: Sisu Sk 150 / Valmet 611 polttoaineen paluuputki
Mihinkäs se paluuputki tuossa SK:n koneessa menikään? Valmetin koneissa on käytetty rautaputkia ja kumiletkuja paluu puolella, riippuen asiakkaasta.
Tässä koneessa lienee Start-Pilot järjestelmä kylmäkäynnistystä varten. Traktorin ja työkoneitten moottoreissa on yleensä thermo-start liekkihehku, jonka säiliöön paluuputki (kumiletku) menee.
Tässä koneessa lienee Start-Pilot järjestelmä kylmäkäynnistystä varten. Traktorin ja työkoneitten moottoreissa on yleensä thermo-start liekkihehku, jonka säiliöön paluuputki (kumiletku) menee.
"Oman, kunnioitettavan porukan muodostavat alan harrastajat. Heidän ansiostaan esimerkiksi Proto-Sisuja on edelleen ajokuntoisina."
SA-1337: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29218
SA-1337: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29218
Re: Sisu Sk 150 / Valmet 611 polttoaineen paluuputki
Pilottivehkeet tuossa on kylmäkäynnistystä varten.
Armeijan vanha laite, jos merkitystä.
Pitää kipata koppi ja alkaa tutkia asiaa päivänvalossa.
Armeijan vanha laite, jos merkitystä.
Pitää kipata koppi ja alkaa tutkia asiaa päivänvalossa.
Re: Sisu Sk 150 / Valmet 611 polttoaineen paluuputki
Kyllä taitaa letku olla laitettu korjauksena.
Banjo on suuttimen päässä ja samaten putken alapäässä --> putki irti ja juottamaan.
Banjo on suuttimen päässä ja samaten putken alapäässä --> putki irti ja juottamaan.