Sivu 1/1

LEYLAND 0.410

Lähetetty: Ke Joulu 31, 2014 3:22 pm
Kirjoittaja jkv66
Oisko kellään akselitiivisteiden mittoja Leyland 0.410 moottorin kompressorin
"takapäähän" ja toinen syöttöpumpun "etupäähän"(CAV minimec P5117)
Ja jos kokemuksia vaihtotyöstä?

Re: LEYLAND 0.410

Lähetetty: Ti Helmi 03, 2015 6:31 pm
Kirjoittaja jkv66
Vastaampa tässä sitten itselleni,kun tähän ei muita vastauksia tullut.
Varaosamoottorista tuli purettua kompressorin takapää ja siellä näytti olevan
22,22x38,10x9,52 akselitiiviste.Pumpun akselille pitäs käydä 22,22x34,92x6,35 tai
vaihtoehtoisesti 20,00x35,00x7,00 eli jossain vaiheessa siirrytty pumpun osalta
"millimittoihin"? Otin varulta kummatkin.Vaihtotyöstä tuonnempana.Ainakin
varakompuran pyörityslaipan irroituksessa tarvi käyttää lämpöä ulosvetäjän
lisäksi!

Re: LEYLAND 0.410

Lähetetty: La Helmi 21, 2015 2:17 pm
Kirjoittaja jkv66
No niin stefat vaihdettu eikä mennyt kun reilu puolipäivää.
Kompressorin takapäätyyn hankittu akselitiiviste osoittautui liian "leveäksi"
eli tukki voiteluöljyn paluukanavan.Ongelmasta selvittiin kuitenkin poraamalla
läpireikä stefaan asennuksen jälkeen (öljykanavasta päin). Oikeasti sinne kuuluisi varmaan hieman "kapeampi"
(22,22x38,1x6,35)stefa.Lämpöä piti pyöritys- laipan irroituksessa tässäkin
tapauksessa käyttää(ulosvetäjän lisäksi).Syöttöpumppuun kävi se millinen(20,00x35,00x7,00) stefa ongelmitta
ja syöttöpumpun käyttölaippa irtosi ihan pelkän ulosvetäjän voimin.

Re: LEYLAND 0.410

Lähetetty: Su Helmi 22, 2015 12:33 am
Kirjoittaja sisua45
Nämä ohjeet käyvät myös Valmet 611, koska siinä on sama Clayton kompura. Teksti "LEYLAND" on vaan hiottu Linnavuoressa pois. :wink: Kiinnityslaipasta on myös otettu vähän pois.

Re: LEYLAND 0.410

Lähetetty: Su Maalis 01, 2015 1:15 pm
Kirjoittaja FBW
Kiitoksia infosta, ei voinut tuohon alkuperäiseen kysymykseen oikein mitään vastata kun ongelmaa ei ole itsellä vielä ollut mutta lähettämäsi tiedot on hyvä säilyttää tulevaisuutta varten. Kiitokset!