Perkins V8:n kunnostelua
Valvoja: sisua
Re: Perkins V8:n kunnostelua
Hieno Nuhvi. Vielä parempi tulee kun laitat taakse niin paksut kumit kuin mistään löytyy.
Re: Perkins V8:n kunnostelua
Komia peli - eipä tuo vaadi kuin lisää siipiä auraan ja pitävämpää rengasta taakse.Velu kirjoitti: Nuo aurat tulivat perässä aika kevyesti, kierrosluvun pidin 1200:ssa ja vaihteen voi valita sen mukaan kuinka lujaa haluaa päästä aurat maassa.
Ja olishan tuollainen Perkins oiva voimanlähde Protoonkin
Re: Perkins V8:n kunnostelua
Nyt on Perkins V8 komeasti esillä uudessa Mobilistissa. Jos ei raaski hienoa lehteä ostaa, niin noista linkeistä löytyy ääntä ja kuvia:
http://www.mobilisti.fi/aanikirjasto/710_aanet.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mobilisti.fi/galleria/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
"Oman, kunnioitettavan porukan muodostavat alan harrastajat. Heidän ansiostaan esimerkiksi Proto-Sisuja on edelleen ajokuntoisina."
SA-1337: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29218
SA-1337: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29218
Re: Perkins V8:n kunnostelua
Se on toi Fordi meidän firman entinen nostolava-auton alusta.
SISU A-45 powered by Valmet 611 TURBO
SA - 1830
SA - 1830