Sisua.net

Sisu kuorma-autoihin liittyvää asiaa
Sisua.net Keskustelupalsta Kuvagalleria
Tänään on Pe Marras 16, 2018 8:00 am

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: Ma Loka 21, 2013 7:51 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 18, 2008 7:06 pm
Viestit: 160
Missä vaiheessa Kontioon tuli "suoravaihteinen" ZF (CVA?) ja onko Leylandissa käytetty isompaa kytkintä,joka
ainakin VALMET moottorisissa on?Näissä VALMET moottorisissa myös paksumpi kytkinakseli kuin "ylivaihteellisissa"
(BVA?) vaihteistoissa.Tarkoitus oli muuttaa vanha ylivaihteellinen laatikko suoraan ja vaihtaa perävälitys sopivaksi,
vaan eipä taida tuo suoran laatikon laitto onnistua Leylandiin ihan helposti?
Vai käykö tuo isompi kytkinasetelma Leylandiin?


Ylös
   
ViestiLähetetty: Ti Loka 22, 2013 10:56 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Loka 10, 2007 7:00 am
Viestit: 306
Paikkakunta: TYRVÄÄ
Ei kytkinasetelma määrää sopivuutta, vaan kytkinlevy ja sen poorit.


Ylös
   
ViestiLähetetty: Ti Loka 22, 2013 3:50 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 18, 2008 7:06 pm
Viestit: 160
Joo,hommahan onnistuu kun on Leylandin vauhtipyörään mahtuva"isompipoorinen" kytkinlevy ja
"silmälaakerihommelit" on justeerattu kohilleen!
VALMET version vakio kytkinlevy liian suuri halkaisijaltaan Leylandin vauhtipyörään,mutta
sopiva halkaisijainen kytkinlevy "isolla poorilla"löytyy esim.RR-Fuller paketin kaksilevykytkimestä!


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)