En ihan tarkkaan tiedä milloin noita tuli markkinoille ainakin 98 on ollut.
Oliko näissä pelkkiä synkronoimattomia laatikoita?Fuller?
Millaisia kokemuksia on ollut Sisun patentti vetävällä nostotelillä?
Eli veto voidaan katkaista ja nostaa ylös.
Oliko kaksi hydrauli telin nosto sylinteriä.
Sisun sivuilla kerrotaan että sen voi nostaa jopa kuorma päällä niin kuin tavan nostotelinkin.
Tyhjänä ajettaessa teli ylhäällä säästyy polttoainetta ja on vähemmän kuluvia osia.Sekä renkaita.
Ainakaan täälläpäin ei monikaan nosta vaan tyhjänäkin jurraa suotta teli alhaalla.Kai sitä on massia sitten ostaa meno vettä ja renkaita.
Miten noissa sora versioissa 6X4 ja 8X4 oliko synkrolaatikoita ollenkaan?
Jos on muutakin niin voi kertoilla.
Kokemuksia Sisun E 90 luvun malleista.
Valvoja: sisua
Re: Kokemuksia Sisun E 90 luvun malleista.
Se "ona" eemelii oli suinkin 1996-97, sitten tuli se rellun hytti. Tais olla yleensä synkronoimaton laatikko, mutta sai myös Eaton RTSO 17316A synkka laatikolla. Rellu hyttisessä oli jo sitten lisäksi Renault B 18 ja ZF 16S-221 synkka laatikoita.
Re: Kokemuksia Sisun E 90 luvun malleista.
Kiitos.Mitä katsoo nettikoneesta soraSisuja niin siellä on E 11,12,16 Ainakin pölliautona on tainnut olla noita 16.
Re: Kokemuksia Sisun E 90 luvun malleista.
E16 ei ole olemassa mutta E14 (Cummins) ja E18 (Cat) on yleisiä.
Re: Kokemuksia Sisun E 90 luvun malleista.
Ok ei ole niin asia vielä hallussa.
Re: Kokemuksia Sisun E 90 luvun malleista.
Ei tainnut ison cumminsin n14 perässä koskaan olla muita kuin eatoneita joko synkroilla tai ilman ja jokunen allison.Tuota rellun b18 lootaa oli vain Mackin perässä korvattiin myöhemmin ZF:llä
Re: Kokemuksia Sisun E 90 luvun malleista.
Ei ole mitään tietoa mitä laatikoita oli silloin.Kun kävin sisun sivuilla niin siellä mainittiin että on synkrolaatikoillakin olevia siis uusia Sisuja.Liekkö enää 90luvun autojen tietoja olemassa?