Sisua.net

Sisu kuorma-autoihin liittyvää asiaa
Sisua.net Keskustelupalsta Kuvagalleria
Tänään on Ti Loka 23, 2018 12:01 pm

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Fullerin tyypit.
ViestiLähetetty: La Elo 29, 2015 8:27 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Elo 17, 2009 10:02 pm
Viestit: 36
Napapiiri kirjoitti:
Toi totta, mitä Jasa mainitsi, koottujen osien summa, Sisun omin merkinnöin. Esim. tässä löytämäni M-162 BPT omapainoja, riippuen vuosimallista,vaihteistosta,taka-akselistosta,akselivälistä,yms + lähde.

BVF-13 BTR 2-nop. 4,72/7,06,-72 BTO+ATK 30-38-42-46+1200 7770,7840/60,8090 kg PH, MH +50 kg SV/Mallisto -74
BVF-13 BTO+ATK 4,63:1 30-34-38-42-46+1200 7540,7610,7720/90,7820 kg,MH +140/150kg Esite -76?

Toisaalta M-162 CEV omapainot, tehtaan sallima kok.painot 27 t
CVF-13 BTE-1+ATK 4,09 tai 4,68:1 34-38-42-46+1200 8090,8120,8220/70 kg, MH +120kg Esite 1/80
CVF-13 BTE-1,(CTR-1 -81)+ATK 32-34-38-42-46+1200 8070,8120,8200/20/70kg, MH +120kg SV 2/81

MH =Makuuhytti, ota nyt noista kaikista versioista selvää! :mrgreen:


Nyt se Fulleri teki sen mitä ei pitäisi meni rikki korjatakko? Vai vaihtaa vastaavaan tuotteeseen? Olisi saatavana mahdollisesti BVF, mitä muutoksia tarvii jos vaihtaa CVF:n tilalle BVF:n? Sopiiko kummituksen kytkinkoppa ja kytkinakseli suoraan CVF:stä BVF:n laatikkoon? Vai lieneekö kyseessä itseasiassa sama laatikko toinen Kummitus sovitteella ja toinen Rollssin.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Fullerin tyypit.
ViestiLähetetty: La Elo 29, 2015 9:28 pm 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 10, 2008 8:27 am
Viestit: 561
CVF-13(RTO-12513) suinki tehty korkeampaa vääntömomenttia varten kuin BVF-13(RTO-9513). Jos oikeina luin/laskin, niin BVF-13 max.sisäänmenon(?) vääntömomentti olis 950 lbs./ft=1288 Nm ja CVF-13 1250 lbs./ft=1695 Nm...Pituudessa ja painossa eroa.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Fullerin tyypit.
ViestiLähetetty: Su Elo 30, 2015 10:12 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Elo 17, 2009 10:02 pm
Viestit: 36
Vääntöjen suhteen tuskin ongelmaa, autolla ajetaan tyhjillään. Mutta ymmärsinkö oikein niin fyysisesti laatikot eri kokoisia? Eli ei suoraan vaihtokelpoisia.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Fullerin tyypit.
ViestiLähetetty: Su Elo 30, 2015 11:32 am 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 10, 2008 8:27 am
Viestit: 561
Fuller-taulukon mukaan pituus 34,1" ja 35,6" ja painot 660 Lbs ja 725 Lbs. Eli BVF-13 on pikkasen lyhyempi ja kevyempi. Jollain varmaan tarkemmasta sopivuudesta parempaa tietoa :oops:


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)