Onhan siellä suodattimen päällä kuristava onteloruuvi, tai joku muu vastaava, missä on noin 1 mm reikä? Muuten siirtopumpun pumppaamaa polttoainetta kuluu ehkä liian paljon, ja sitä ei riitä kaasu pohjassa ajettaessa ruiskupumpulle.Kaato kirjoitti:Hehkusäiliöongelman kanssa päädyin siihen, että vedin suodatinasetelman ylivuodon suoraan tankkiin ja suuttimien ohivuoto menee hehkusäiliölle, sieltä paluu tankille polttoainepinnan yläpuolelle.
Tehtaan jäljiltä suodattimen päältä, kuristavalla onteloruuvilla, polttoaine (ja erityisesti ilma) menee suuttimien ylivuotosarjalle. Siitä sitten mustan kupin (eli thermo start hehkun säiliön) kautta tankille. Eli yksi paluuputki. Jos thermo start on oikealla korkeudella, sen letkut oikein, ja silti se tulvii, niin silloin on jotain vikaa. Paluuputki tukossa tai tankissa jotain paskaa liittimessä.
Kyllä se tuolla sinunkin kytkennällä toimii, jos vain paluukiertoa on kuristettu sieltä suodattimen päältä.