Kuvia projektin erivaiheista.
http://i1245.photobucket.com/albums/gg5 ... sta023.jpg
http://i1245.photobucket.com/albums/gg5 ... sisu01.jpg
http://i1245.photobucket.com/albums/gg5 ... isu003.jpg
Runko värjättynä
http://i1245.photobucket.com/albums/gg5 ... isu004.jpg
Hytti pohjamaaleissa
http://i1245.photobucket.com/albums/gg5 ... isu008.jpg
http://i1245.photobucket.com/albums/gg5 ... u001-1.jpg
Ovet puuttuu seuraavaksi niitä työstämään
http://i1245.photobucket.com/albums/gg5 ... ioSisu.jpg
Tuossa valmiina, asenettu Naantalin autolavan vaihtolavalaitteet, Jyry nestekipillä varustettu.
Neliveto-kontio sisu vm.-59 projektikuvia
Valvoja: sisua
-
- Viestit: 3
- Liittynyt: To Huhti 30, 2020 4:14 pm
Re: Neliveto-kontio sisu vm.-59 projektikuvia
Komea peli, nostan vihreätä SISUA-lippalakkia rakentajalle.
"Oman, kunnioitettavan porukan muodostavat alan harrastajat. Heidän ansiostaan esimerkiksi Proto-Sisuja on edelleen ajokuntoisina."
SA-1337: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29218
SA-1337: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29218
Re: Neliveto-kontio sisu vm.-59 projektikuvia
Kyllä, ehdottomasti lakki päästä ja SYVÄ kumarrus.
Re: Neliveto-kontio sisu vm.-59 projektikuvia
Hieno mahtavaa kun taas on pelastunut jälleen yksi suomalainen Sisu romunkerääjiltä
Mulla löytyy jos tarvetta niin noihin vl-laitteisiin vaijerin vetorullien päähän tulevat laattasokat ja lukitus palat uusia 2-3 paria
Mulla löytyy jos tarvetta niin noihin vl-laitteisiin vaijerin vetorullien päähän tulevat laattasokat ja lukitus palat uusia 2-3 paria
Lissää paskaa housuun ja ettepäin...
Re: Neliveto-kontio sisu vm.-59 projektikuvia
Hieno kerrassaan komea Juuri tuollainen K-26SU vm.1961 joka oli jopa väritykseltään melkein samanlainen, oli ensimmäinen auto jolla opettelin ajamaan. Ikää ei ollut varmaankaan paljon, mutta heti kun yletyin seisoaltaan ajamaan ja kojetaulun ylitse kurkistamaan piti päästä ajamaan vaikka eteenpäin en nähnyt, ainoastaan näkyi pitkä nokka ja sen jälkeen vasta ajoura Vielä muistan kuinka ilkeää oli seisoaltaan yrittää kaasuttaa ja samalla ratista tukea ottaen ajaa autoa. Sitten hieman kasvettuani alkoi jalat yltämään polkimille jolloin ajo alkoi olemaan yhtä juhlaa. Tuli monet metsätiet sähkölinjojen alla koluttua alaikäisenä tollaisella Sisulla ja lukemattomat kerrat ajettua lunta lumenkaatopenkalle ja roskia kaatopaikalle. Täällä meilläpäin silloin oli nuo molemmat paikat hieman syrjemmässä jolloin huoleti viimoiset pari kilometriä ns. paraisen sillalta eteenpäin sain ajella mennen tullen. Oli se hienoa pikkuviikarin päästellä Sisulla muiden kuorma-autojen seassa muina miehinä. Huomata saattaa ettei tuonkaan Sisun entisöinti ole mennyt hukkaan, sillä saihan pelkät kuvatkin jo mukavat muistot pintaan
Ensimmäisen kuvan nähtyäni olisin voinut väittää auton olevan vm.62 ja malliltaan K-26SV, mutta myöhemmissä kuvissa pellin alle on varmaan eksynyt oikea mylly eli O.375
Tuollaisen Sisun osia olen kaupitellut toisella palstalla ja jos joskus tulee tarvetta ovat vielä tallessa.
http://www.vetku.fi/foorumi/index.php/topic,1452.0.html
Ensimmäisen kuvan nähtyäni olisin voinut väittää auton olevan vm.62 ja malliltaan K-26SV, mutta myöhemmissä kuvissa pellin alle on varmaan eksynyt oikea mylly eli O.375
Tuollaisen Sisun osia olen kaupitellut toisella palstalla ja jos joskus tulee tarvetta ovat vielä tallessa.
http://www.vetku.fi/foorumi/index.php/topic,1452.0.html
-
- Viestit: 3
- Liittynyt: To Huhti 30, 2020 4:14 pm
Re: Neliveto-kontio sisu vm.-59 projektikuvia
pitää tähän vielä lisätä, että ensimmäisen kuvan autosta on otettu vain vaijerilaitteet ja muita osia. Se auto on kyllä vm -63 power plus moottorilla. Alkuperäinen auto on vm -59. Hyttiä on kasattu kolmesta eri hytistä. Laitan lisää kuvia myöhemmin.