Kytkinsylinterin tiivisteitä odotellessa korvasin oven räjähtäneet tiivisteet uusilla.

Lattian kohdalle tuli 30x50 putkesta pätkä, tuon tarkoitus on estää tiivisteen rikkoutuminen kun sen päälle astutaan ajoneuvoon noustessa. Lattiassa oli pari ruuvinreikää, joten joku vastaava systeemi siinä on ollutkin. Pintaan tulee vielä kitkateippi, sitten ei lipponen luista.
Täytin tänään ilmajärjestelmän kompressorilla, vedenpoistoventtiilit alkuun vähän suhisi, mutta alkoivat pitää kun niitä rämppäili.
Mitään korvin kuultavia vuotoja järjestelmässä ei vaikuta olevan.
Laitoin väliaikaiset akut paikoilleen, kytkin kaapeloinnit ja käänsin päävirrat päälle. Mistään ei savua noussut joten seuraavaksi virtalukosta virrat päälle.

Edelleenkään ei savua, pölyä tosin oli hetken ilmassa kun lämmityslaitteen puhallin oli tietysti "täysillä" asennossa.
Puhallin piti hitonmoista ujellusta, joten otin koko kotelon pöydälle.

Toinen moottori ei ollut kunnolla paikoillaan ja hankasi koteloon pyöriessään, siitä ilmeisesti johtui ylimääräinen ääni.
Ja toisesta moottorista oli johto irti, ei pyörinyt ollenkaan.
Ilmavirtausta ohjaavien läppien säätösysteemissä oli huomattava määrä rautalankapatentteja, poistin ne kaikki, täytyy myöhemmin perehtyä asiaan ja korjata se pysyvämmin.
Sähköt vaikuttaa olevan kohtuullisen hyvässä kunnossa. Polttoainemittari tosin näyttää koko ajan täyttä, oli johdot kummin päin vaan tai kokonaan irti

Saa ilmeisesti jostain maakontaktin.
Myös äänimerkki toimi Sisussa oikein iloisesti
