Sisu M-162 CZV eli RR340
Valvoja: sisua
Sisu M-162 CZV eli RR340
Tätähän tehtiin -78 jokunen kappale. Ainakin mm. se alumiinirakenteinen MA-162 puuauto päivähytillä. Mutta mistä niistä tämä M-168 CZV tehty? Makuuhytti ja paikkakunta Kokkola passaapi siihen nakkikoppiin, jonka bongasin pentuna täällä nelostiellä kulkemassa. Oli muistaakseni 18m täysperävaunu yhdistelmä..=Norjan mitoissa. Moottori lienee välijäähdytetty RR Eagle 340 (340 hv)..
- Liitteet
-
- Sisu M-168 CZV-8x2_Alusta_vm78_Kokkola 1983.jpg (37.36 KiB) Katsottu 12865 kertaa
Re: Sisu M-162 CZV eli RR340
Onpas Sisussa neljäs akseli hyvin piilossa? Kuvasta tulee mieleen tupla ohjaava mersu.
"Oman, kunnioitettavan porukan muodostavat alan harrastajat. Heidän ansiostaan esimerkiksi Proto-Sisuja on edelleen ajokuntoisina."
SA-1337: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29218
SA-1337: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29218
Re: Sisu M-162 CZV eli RR340
Eiku, ne takimmaiset rattaat on lainattu lisättyyn akseliin...
Re: Sisu M-162 CZV eli RR340
Ei kenelläkään sattuisi olemaan kuvaa tuollaisesta moottorista kiinnostaisi miten se on toteutettu.Olikohan tuo RR-valmisetta tuo välijäähdytin vai Sisun "jälkiasennus" Ja mikä lie syynä ettei tehty enempää kun RR-koneita kuitenkin käytettiin vielä pitkäänNapapiiri kirjoitti:Tätähän tehtiin -78 jokunen kappale. Ainakin mm. se alumiinirakenteinen MA-162 puuauto päivähytillä. Mutta mistä niistä tämä M-168 CZV tehty? Makuuhytti ja paikkakunta Kokkola passaapi siihen nakkikoppiin, jonka bongasin pentuna täällä nelostiellä kulkemassa. Oli muistaakseni 18m täysperävaunu yhdistelmä..=Norjan mitoissa. Moottori lienee välijäähdytetty RR Eagle 340 (340 hv)..