Sivu 2/2

Re: Porttaaliakselisto

Lähetetty: Su Joulu 20, 2009 10:43 am
Kirjoittaja Defence
Etuporttaali oli BEB ja takaporttaali BTB. Raisussa käytettiin tuota etuakselia hyväkseen kun sellainen oli kerran suunniteltu ja aika vähiin jäi valmistus tuon SA-110:in kanssa, myös Raisussa on etuakseli kierrejousin ja levyjarruin. Raisun taka-akselilla ei porttaalia voitu käyttää sellaisenaan suuren akselimassan vuoksi. Raisussahan on taka-akselilla suht´ harvinainen 14.00R20 paripyöräasennuksena. Kun varsta on takana raivausasennossa ja ajoneuvolla ajetaan siirtymää niin on etupyörät melko kevyen tuntuisesti maassa kiinni. Varstan + suojalevyn kuljetuspaikkahan on ajoneuvon lavan päällä. Huippunopeus on noin 70 km/h. Tuossa vauhdissa 192-heppainen Deutz ja Renk tekevät töitä koko rahan edestä :twisted: Maastossa varusmiehet ovat joskus sanoneet Deutzin olevan hieman tehoton tuolle massalle mutta hydraulimoottorilla ajettaessa voima ei ihan heti lopu kesken.

Re: Porttaaliakselisto

Lähetetty: Su Joulu 20, 2009 9:03 pm
Kirjoittaja ZAU
Kerätääs tähän topickiin tiedossa olevien porttaali akseleiden välityksiä.Jos sattuu joku tietoa tarvimaan.

Uazin porttaalien välitys on 5,38

Re: Porttaaliakselisto

Lähetetty: Ma Joulu 21, 2009 3:30 pm
Kirjoittaja Defence
SA-110:in porttaalien välitys 8,68.