A-45 CI-4x4/3700 vm.-73
Tekniikka Leylandin vapaasti hengittävä.
Ollut rekisterissä pariinkiin otteeseen (KNF-163, UPY-161), poistettu rekisteristä huhtikuussa 2006. Ollut eräänlainen kiertopalkinto
Puolustusvoimien Moottoriajoneuvot 1960-2000 kirjassa sivulla 104 on kuva omasta kulkineesta Kirjan tiedon vastaisesti, kyseisessä yksilössä on Leukun kone ja runko on jatkettu.
Lisää historiatietoja ja kuvia SA-ajoilta kaivataan.
SA-1300
Valvoja: sisua
Suomen... 1960-2000 kirjassa on kuva tuosta autosta. Mutta varmasti tiedät sen jo.
"Oman, kunnioitettavan porukan muodostavat alan harrastajat. Heidän ansiostaan esimerkiksi Proto-Sisuja on edelleen ajokuntoisina."
SA-1337: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29218
SA-1337: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29218
Re: SA-1300
Kyseiseen kirjaan on päässyt uskomattoman paljon virheitä, ottaen huomioon kuinka johdonmukaista kaiken pitäisi puolustusvoimilla olla. Kirjastahan puuttuu mm.useita automalleja kokonaan, kuten MB 508, Renault JK65, Sisu R-142CEV ja monia muita. Hieno kirja, jonka tekemisessä on ilmeisesti ollut kova kiire.sisua kirjoitti:A-45 CI-4x4/3700 vm.-73
Tekniikka Leylandin vapaasti hengittävä.
Ollut rekisterissä pariinkiin otteeseen (KNF-163, UPY-161), poistettu rekisteristä huhtikuussa 2006. Ollut eräänlainen kiertopalkinto
Puolustusvoimien Moottoriajoneuvot 1960-2000 kirjassa sivulla 104 on kuva omasta kulkineesta Kirjan tiedon vastaisesti, kyseisessä yksilössä on Leukun kone ja runko on jatkettu.
Lisää historiatietoja ja kuvia SA-ajoilta kaivataan.
Re: SA-1300
Protossa on kyllä omanlaisensa ääni, tunnistaa jo kaukaa. Lisää matskua vaan.
Sisu sk181 4x4 mil
JeeP wrangler
JeeP wrangler
Re: SA-1300
Proto-Sisu asemissa. Tervetuloa kylään, on täällä kasakoita sotkettu suohon ennenkin
- Liitteet
-
- IMG_20220226_092211 (Small).jpg (123.57 KiB) Katsottu 1612 kertaa