Lueskelin varaosaluetteloa tarkemmin ja voin itse vahvistaa, että samoja laatikoita on käytetty myös kuorma-autoissa. Kirjassa tuntui olevan mukana myös aika paljon kuorma-auto tietoa eri taulukoissa. Löysin myös S-21 mallista seuraavaa tietoa taulukosta "SISU-AUTOJEN NIVELAKSELIT ANX1 alustamalleittain".K-44SP kirjoitti:Itseltäni löytyy varaosaluettelo Sisu linja-autot 1945-1953. Siellä kerrotaan AMG moottorin vaihdelaatikko vaihtoehtojen olevan AVG 01 ja AVI 01. Eroavat toisistaan esim. käsijarrun kiinnityspaikasta yms. pientä. Laatikon tyyppi on Fuller 5-A-330 SP.
Sitten suoraa lainausta kirjasta:" AVG- ja AVI-vaihdelaatikoissa on 5 vaihdetta eteen, joista yksi on ylivaihde ja peräytysvaihde. Välityssuhteet ovat I 6,08:1, II 3,48:1, III 1,80:1, IV 1:1, V 0,77:1 ja peräytys 5,96:1".
Nämä voisivat olla myös Sisu:n laatikkotyypit kuorma-autoissa. Toivottavasti joku voisi vahvistaa asian
Alusta S-21, rakenneryhmä ANA 02, nivelakseli edessä ANA 410A, nivelakseli takana ANA 10A, laippa edessä XXXX, laippa keskellä AVG 712, tukilaakeri ANA 70, runko ARB 01 ja moottori G = AMG- ja AMI-moottori.
Ja mitäpä tästä sitten käy selville. Laippa edessä juoruaa käytetyn vaihteiston sillä tämä on vaihdelaatikon laippa johon kardaani ruuvataan kiinni. Tietenkin tämä kohta oli taulukossa jätetty tyhjäksi joten ei laatikon tyyppi selvinnyt
Sitten lisää selausta ja BINGO Kirjan viimeisillä sivuilla on taulukko nimeltään "SISU-AUTOJEN VIERINTÄLAAKERIT A X 2 käyttöpaikan mukaan ryhmitettyinä". Sieltä sitten vaihdelaatikko sarakkeesta löytyy malli AVI O1 ja sen kohdasta alusta S-21, eli Fulleri on se oikea vaihdelaatikon merkki.
Selvisipä myös, että Sisu:ssa on käytetty myös Leyland O.300 moottoria vaikka usein on väitetty ettei näin olisi ollut. Alustoissa L-54 ja L-61 on kyseistä moottoria käytetty.