4x4 linjuri
Valvoja: sisua
-
- Viestit: 360
- Liittynyt: To Huhti 30, 2020 4:14 pm
4x4 linjuri
Viime su oli kakkosella ohjelmaa Huippuvuorilta,muutaman kerran näkyi neliveto linja auto joka on tehty karhun alustalle.Se on kiitokorin tekemä vm.1980.punainen väriltään,ja pirun ruma..
Re: 4x4 linjuri
Lieneekö enää käytössä, kun kivihiilikaivostakin ollaan tappamassa ja työvoima poistuu sieltä.
Sisuviesti 6/81:ssä on autosta tarinaa:
Kuorma-autoalustalle (L-137 EIT/6000) tehty neliveto, jossa Valmet 611.
Nokkamalli, eli normaali Karhun konepeitto. Kori on Kiitokorin. Tyyliltään se on yhtä ankea kuin jenkkien koulu- ja vankikuljettimet. Tehokas lämpöeristys (vaiko kylmäeristys).
Omistaja Store Norske Spitsbergen Kulkompani A/S, jolla oli 1200 kaivosmiestä (http://www.snsk.no/ ).
Tekopyhyyttä lopettaminen on, sillä norskit imevät öljyä meren alta entiseen malliin.
Tuskin venäläinen kivihiilikaivos Huippuvuorilla lopettaa.
Sen linja-autot taisivat olla vielä tylymmän näköisiä.
Automuoti oli Huippuvuorilla erilaista kuin Nizzassa.
Sisuviesti 6/81:ssä on autosta tarinaa:
Kuorma-autoalustalle (L-137 EIT/6000) tehty neliveto, jossa Valmet 611.
Nokkamalli, eli normaali Karhun konepeitto. Kori on Kiitokorin. Tyyliltään se on yhtä ankea kuin jenkkien koulu- ja vankikuljettimet. Tehokas lämpöeristys (vaiko kylmäeristys).
Omistaja Store Norske Spitsbergen Kulkompani A/S, jolla oli 1200 kaivosmiestä (http://www.snsk.no/ ).
Tekopyhyyttä lopettaminen on, sillä norskit imevät öljyä meren alta entiseen malliin.
Tuskin venäläinen kivihiilikaivos Huippuvuorilla lopettaa.
Sen linja-autot taisivat olla vielä tylymmän näköisiä.
Automuoti oli Huippuvuorilla erilaista kuin Nizzassa.