Rööriosia
Valvoja: sisua
Re: Rööriosia
Raskaankaluston varaosaliikkeistä löytyy mutkia ja suoraa putkea sekä muista laittaa haitariputkea pätkä liikkumavaraksi Suoraaputkea en suosittele... mutta jos haluat aluksi kuunnella pörinää niin osta samalla kuiten pönttö valmiiksi kun se alakaa kuiten tympiin hetken päästä...
Millä paikkakunnalla nyt asutkin... alan liikkeitä on monia esim: Raskassarja ketju, Skuba suomi, Onnin auto, TAV, jne....
Millä paikkakunnalla nyt asutkin... alan liikkeitä on monia esim: Raskassarja ketju, Skuba suomi, Onnin auto, TAV, jne....
Lissää paskaa housuun ja ettepäin...
Re: Rööriosia
En tiedä miten isompikoneisissa on asiat mutta Kontion alkuperäinen putki taitaa olla nelituumaista. Itse ajattelin myös rakentaa pakoputken uusiksi ekasta liitoksesta taaksepäin käyttäen 3,5" tuningputken pätkiä ja valmismutkia. Eroa virtauspinta-alassa on hieman mutta sensijaan hintaero noiden kahden koon välillä on melko tuntuva. Toisaalta alkuperäinen vaimennin on suorastaan halpa verrattuna melkeinpä mihin tahansa muuhun vaihtoehtoon ja käy yhtälailla pystyputken tekoon sekin muodostaan johtuen. Vanha putki on ihan harsoa siitä hytin peräseinästä eli etummaisesta liitoksesta taaksepäin ja leimaa tuohon ei tule tuollaisenaan saamaan kun jonkunlainen osa pakokaasuista puhaltelee melkein hytin alle.
Selkeästi Leukkua isompia tehoja ja vääntöjä otetaan ulos henkilöbiileistä joissa alle kolmen tuuman putki joten en millään jaksa uskoa että alkaa ahdistamaan, varsinkin kun melkein mihin tahansa pikkuauton alussa kiemurtelevaan aavloppiin verrattuna on vanhuksen pakoputki hyvin hyvin suoraa laatua.
Selkeästi Leukkua isompia tehoja ja vääntöjä otetaan ulos henkilöbiileistä joissa alle kolmen tuuman putki joten en millään jaksa uskoa että alkaa ahdistamaan, varsinkin kun melkein mihin tahansa pikkuauton alussa kiemurtelevaan aavloppiin verrattuna on vanhuksen pakoputki hyvin hyvin suoraa laatua.