Sisuasiaa
Valvoja: sisua
Re: Sisuasiaa
Enpäs vaan olis uskonut noista jenkkivehkeistä(Moottorina) CAT, että eivät saaneet Euro 5:sta tehtyä/kehitettyä. Eipä enään sisussa näy CATtia. Kyllä ne vanhat RR että Cummins oli jotain....
Nyt Rellu-Volvon motti DXi13 520 hv tehokkain...
Nyt Rellu-Volvon motti DXi13 520 hv tehokkain...
Re: Sisuasiaa
Tervehdys
Joo kun ne Cumminsin koneet meni kuulemma Austraaliaan . Kun Sisu oli niin pieni ostaja.
Tälläistä kuulin myyjiltä tuli sentään ajettua yrittäjänäkin Sekä Cummins ja Cat koneisilla.
Nuorenamiehenä tuli Leyland sekä Rolssikin tutuiksi . Oli siinä RR :ssä komeet saundit
Joo kun ne Cumminsin koneet meni kuulemma Austraaliaan . Kun Sisu oli niin pieni ostaja.
Tälläistä kuulin myyjiltä tuli sentään ajettua yrittäjänäkin Sekä Cummins ja Cat koneisilla.
Nuorenamiehenä tuli Leyland sekä Rolssikin tutuiksi . Oli siinä RR :ssä komeet saundit
Re: Sisuasiaa
Jos ei kiinnost amerikkalaisia tehdä euro5 versiota muutamaa hassua Sisun moottoria varten, niin ei paljoa varmaan kiinnosta Karjaallakaan tehdä sitä suurta työtä että saadaan toisen mallinen moottori sopimaan suomalais-ranskalaiseen autoon. Kun Rellun moottorin saa ranskalaisiin osiin istumaan lähes heittämällä.
-
- Viestit: 283
- Liittynyt: To Huhti 30, 2020 4:14 pm
Re: Sisuasiaa
Omana vankkana kantana on, että Sisu ei ole enää ollut se suuresti arvostamani kuorma-auto sen jälkeen, kun siihen on sotkettu Rellun osia. Jotenkin pakon edessä ja pistooli ohimolla olisin voinut ehkä hyväksyä sen hytin, mutta koneena täysin sieluton, kuminauhamainen ja rumasti käyvä Rellupippana, kyllä liika on aina liikaa. Ainoa Ranskasta tullut varmasti toimiva ja tehokas asia on kuppa. Renaultin komponentit Sisussa on vähän kuin Juha Mieto puettaisiin vaaleanpunaiseen hörhelömekkoon. Jotta oikea Sisun henki jäisi elämään, täytyy tallennella näitä vanhempia, oikeita Sisuja. Lähdenkin tästä puoleksi tunniksi istumaan M-168:n hyttiin ja aistimaan tunnelmaa oikeiden koneiden aikakaudelta.
Re: Sisuasiaa
Eikös tuohon Rellu-Volvo motin perää saa taas oikeata Fulleriakin?.
Re: Sisuasiaa
Sisun luovuttua siittä oikeasti nousevasta telistä ja fullerin lootasta jolla se niitti mainetta 70-90 luvulla teki siittä semmoisen "tusina tuotteen" jolla pienen autotehtaan ei kannata lähteä kilpailemaan isoja vastaan , suunnittelijat vaan eivät kai oikein muistaneet että sisu olisi jo kuollut 70-luvun lopussa jollei se olisi saanut Cummins moottoria , ja yksi virhe oli kun menivät muuttamaan tuota telin nosto systeemiä 80-luvun puolivälin jälkeen .
Re: Sisuasiaa
Karjaalla pitäisi ottaa taakse-poistua ja palata hyviin perusrakenteisiin ja -arvoihin.
Koneiden päästöistä; tuolla EU x päästöluokituksella ei tätä maailmaa pelasteta (ref. Kiina jne.), ureaa voisi käyttää paremmin vaikka luomuviljeilyyn.
Ja vanha nostoteli käyttöön - ja heti
Koneiden päästöistä; tuolla EU x päästöluokituksella ei tätä maailmaa pelasteta (ref. Kiina jne.), ureaa voisi käyttää paremmin vaikka luomuviljeilyyn.
Ja vanha nostoteli käyttöön - ja heti