Kalkun huutokauppa 7.10-2009
Valvoja: sisua
Re: Kalkun huutokauppa 7.10-2009
G se kuuluu olla. On paavilla ollut fiat cambola (vai mikä se oli), range, ja jopa leyland pope-mobile.
"Oman, kunnioitettavan porukan muodostavat alan harrastajat. Heidän ansiostaan esimerkiksi Proto-Sisuja on edelleen ajokuntoisina."
SA-1337: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29218
SA-1337: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29218
Re: Kalkun huutokauppa 7.10-2009
Paavilla oli oikein 230G eli bensiinikoneella. Ilmeisesti ei kuitenkaan ollut ruutalla sillä silloin ainakin siviilipeleissä olisi mallimerkintä ollut 230GE.
OT: Jos meikäläisellä sattuisi joku lauantai sattumaan kaikki seisemän oikein ja pitäisi yksi auto valita niin se Minun autoni olisi Mersun G55 AMG. Kompressoriahdetulla 500-heppaisella V8-myllyllä kyseinen laite sinkoaa itsensä sataseen 5.4 sekunnissa ja huiput rajoitettu 210 km/h:ssa mm. renkaiden takia. Brittiläinen evo magazine kiihdytti muuten pari vuotta takaperin G55:sen + telitrailerin jonka päällä oli Fiat Panda 4x4 0-100 km/h 8.2 sekunnissa. Ilman traileria sama matka sujui 5.2 sekunnissa.
Meikäläinen kävi kanssa Kalkun huutokaupassa, tosin keliolosuhteiden vuoksi visiitti ei venynyt kovinkaan pitkäksi ja lähdin sen verran aikaisin etten tiennyt, minkä näköiseltä herralta niitä Sisua-lippiksiä voi tiedustella
OT: Jos meikäläisellä sattuisi joku lauantai sattumaan kaikki seisemän oikein ja pitäisi yksi auto valita niin se Minun autoni olisi Mersun G55 AMG. Kompressoriahdetulla 500-heppaisella V8-myllyllä kyseinen laite sinkoaa itsensä sataseen 5.4 sekunnissa ja huiput rajoitettu 210 km/h:ssa mm. renkaiden takia. Brittiläinen evo magazine kiihdytti muuten pari vuotta takaperin G55:sen + telitrailerin jonka päällä oli Fiat Panda 4x4 0-100 km/h 8.2 sekunnissa. Ilman traileria sama matka sujui 5.2 sekunnissa.
Meikäläinen kävi kanssa Kalkun huutokaupassa, tosin keliolosuhteiden vuoksi visiitti ei venynyt kovinkaan pitkäksi ja lähdin sen verran aikaisin etten tiennyt, minkä näköiseltä herralta niitä Sisua-lippiksiä voi tiedustella
SISU -Moving Ahead-
SISU -Kaikki Pyörät Vetämään-
SISU -Kaikki Pyörät Vetämään-
Re: Kalkun huutokauppa 7.10-2009
Kelpais kyllä mullekin. Saksassa auton haku reissussa katselin kun turkkilainen autojobbari ajeli tuommoista. Oli kieltämättä näyttävä ilmestys, iso harmaapäinen äijä, kuusi kiloa kultaa suussa ja koruissa, ja alla kiiltävän musta AMG G.Jos meikäläisellä sattuisi joku lauantai sattumaan kaikki seisemän oikein ja pitäisi yksi auto valita niin se Minun autoni olisi Mersun G55 AMG.
Meikäläinen kävi kanssa Kalkun huutokaupassa, tosin keliolosuhteiden vuoksi visiitti ei venynyt kovinkaan pitkäksi ja lähdin sen verran aikaisin etten tiennyt, minkä näköiseltä herralta niitä Sisua-lippiksiä voi tiedustella
Suurinpiirtein tuon näköinen mies. Takki ja parta on ainakin samanlainen.
"Oman, kunnioitettavan porukan muodostavat alan harrastajat. Heidän ansiostaan esimerkiksi Proto-Sisuja on edelleen ajokuntoisina."
SA-1337: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29218
SA-1337: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29218
Re: Kalkun huutokauppa 7.10-2009
Kuvia mersusta "muut projektit" osiossa itse ojaan ajosta ei tullut silloin yöllä otettua harmiplaneettanapa kirjoitti:Ai samperi. Äkkiä tilanneraporttia ja kuvia.MORSKU kirjoitti:No niin aamu 4;ltä oltiin Rovaniemellä lumen ja jäänkeskellä koko matka meni kaikin puolin muuten hyvin mutta 450m ennen hallia koko yhdistelmä ojaan kyljelleen kaupungin miehet oli himppasen vituralleen auranneet ja sinne meni aamu kuudelta oltiin taas tienpäällä ja nyt tässä kotosalla aamukahvia juon ja lähteä hallille katsoon vauriot kun kaupungin edustajat tulee klo 9 hallille onneksi sidon aina kuorman hyvin niin ei mennyt Kalkusta ostettu Gabriolet MB GD300 maasturini rikki
Lissää paskaa housuun ja ettepäin...
Re: Kalkun huutokauppa 7.10-2009
Eipä ole säiliövanajasta kuulunut mitään ...
Uusi omistaja: Annappa raportti mitä sille kuuluu
Uusi omistaja: Annappa raportti mitä sille kuuluu
-Vankasti Vanajalla-
Re: Kalkun huutokauppa 7.10-2009
Taitaa olla omistajalleen vielä niin uusi hankinta ettei ole ehtinyt paljoa vielä autoa kohentamaan.Joitain osahankintoja hänen täytyy vanajaan tehdä.Itse kurkistelin myös kyseistä Vanajaa Kalkussa ja joitain osa puutteita näkyi olevan kun autoa kylläkin aika pikaisesti vilkaisin.Kytkin ja jarrupolkimien kumit näytti puuttuvan ja muistaakseni öljyn täyttökorkki puuttui myös.Mutta varmaan joskus tulee kyseinen vanaja esiintymään sillä en usko että nykyinen omistaja häntä unohtaisi.koojii kirjoitti:Eipä ole säiliövanajasta kuulunut mitään ...
Uusi omistaja: Annappa raportti mitä sille kuuluu
Re: Kalkun huutokauppa 7.10-2009
Juu ja se ensimmäinen läpivetävä perä oli rikki kanssa ja joku tiesi että niitä ei oikeen enään mistään saa.korpraali kirjoitti:Taitaa olla omistajalleen vielä niin uusi hankinta ettei ole ehtinyt paljoa vielä autoa kohentamaan.Joitain osahankintoja hänen täytyy vanajaan tehdä.Itse kurkistelin myös kyseistä Vanajaa Kalkussa ja joitain osa puutteita näkyi olevan kun autoa kylläkin aika pikaisesti vilkaisin.Kytkin ja jarrupolkimien kumit näytti puuttuvan ja muistaakseni öljyn täyttökorkki puuttui myös.Mutta varmaan joskus tulee kyseinen vanaja esiintymään sillä en usko että nykyinen omistaja häntä unohtaisi.koojii kirjoitti:Eipä ole säiliövanajasta kuulunut mitään ...
Uusi omistaja: Annappa raportti mitä sille kuuluu
-
- Viestit: 119
- Liittynyt: To Huhti 30, 2020 4:14 pm
Re: Kalkun huutokauppa 7.10-2009
Jos nyt en ihan väärin nähnyt niin ostaja oli sama henkilö joka kehui ettei sitä perää mistään saa Kyseinen vanhempi herra ei välttämättä paljon nettiä lueskele tai mistä minä sen tiedän
Re: Kalkun huutokauppa 7.10-2009
Oliko kyseinen herra se Vanaja-lakkinen mies?Kyseinen vanhempi herra ei välttämättä paljon nettiä lueskele tai mistä minä sen tiedän
Olis täytynyt kurkistaa sinne vanajan alle. Läpivetävät perät kiinnostavat. (kuulostipas tuo, erikoiselta...)
"Oman, kunnioitettavan porukan muodostavat alan harrastajat. Heidän ansiostaan esimerkiksi Proto-Sisuja on edelleen ajokuntoisina."
SA-1337: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29218
SA-1337: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29218
Re: Kalkun huutokauppa 7.10-2009
Kaverin kanssa piti mennä Kalkkuun ekaks vaan katteleen ja kuunteleen hintoja kun olis meininki jossain vaiheessa hankkia UAZ johon ajateltiin laittaa Land-Roverin diessel .moottori. Kaveri käynny muutamissa huutokaupoissa ja puhu että yllättävän paljon on osia varastettu juuri noista Kalkussa olevista vehkeistä että käykö henkilökunta pöllimässä vai onko se alue niin yleinen että sinne pääsee kuka tahansa tuskin huutokaupan aikana ainakaan yleisö mitään pöllii esimerkiksi oljyntäyttö korkkeja tai poljin kumeja ja ihmetyttää että tuommoisesta vanajasta joku menee repimään osia irti jos arvostaa sitä että mahdollisuus on joskus nähdä vielä autoharvinaisuus liikenteessä ,eikös vanajiin ole melkoisen vaikea osia löytää enään mistää että olisko ollut joku joka harrastaa kyseistä merkkiä jolta puuttui nuo tai sitten on joku kleptomaani joka tekee sitä sairautensa johdattelemana .Tai mistäs minä tiedän että ovat pöllittyjä mutta kovin ihmeelliseltä vaikuttaa koska autoo mainostettiin jossain että olisi käyntikuntoinen .
Re: Kalkun huutokauppa 7.10-2009
Läpivetävät perät kiinnostavat. (kuulostipas tuo, erikoiselta...)[/quote]
Ymmärrän ,entinen putkimies kyllä sano että tulipa vetävä läpi...
Ymmärrän ,entinen putkimies kyllä sano että tulipa vetävä läpi...
Re: Kalkun huutokauppa 7.10-2009
Tyrvää kirjoitti:Läpivetävät perät kiinnostavat. (kuulostipas tuo, erikoiselta...)
Eikös tuo ole ihan normaalia. Itseäni on ainakin vetävät perät kiinnostaneet jo ennen rippikoulikää, samoin hyvännäköiset puskurit.
Re: Kalkun huutokauppa 7.10-2009
Läpivetävistä peristä...Tyrvää kirjoitti:Ymmärrän ,entinen putkimies kyllä sano että tulipa vetävä läpi...
Se on ilmeisen tarkka renkaista. Avolouhoksella ajaneen alan ammattilaisen kanssa kun keskustelin, kaveri muisteli, että periä hajosi, jos renkaiden kokoerojen kanssa ei ollut tarkkana.
...niin ja puskurit mielummin samaa kokoluokkaa ja tietenkin ryhdikäät ja ehdotomasti originaalit sellaiset
Re: Kalkun huutokauppa 7.10-2009
Eipä se parin hammasrattaan teettäminen rikkoontuneitten tilalle nykyisenä CNC-koneitten aikakautena kovinkaan mahotonta ole!Tojo4wd kirjoitti:Juu ja se ensimmäinen läpivetävä perä oli rikki kanssa ja joku tiesi että niitä ei oikeen enään mistään saa.korpraali kirjoitti:Taitaa olla omistajalleen vielä niin uusi hankinta ettei ole ehtinyt paljoa vielä autoa kohentamaan.Joitain osahankintoja hänen täytyy vanajaan tehdä.Itse kurkistelin myös kyseistä Vanajaa Kalkussa ja joitain osa puutteita näkyi olevan kun autoa kylläkin aika pikaisesti vilkaisin.Kytkin ja jarrupolkimien kumit näytti puuttuvan ja muistaakseni öljyn täyttökorkki puuttui myös.Mutta varmaan joskus tulee kyseinen vanaja esiintymään sillä en usko että nykyinen omistaja häntä unohtaisi.koojii kirjoitti:Eipä ole säiliövanajasta kuulunut mitään ...
Uusi omistaja: Annappa raportti mitä sille kuuluu
Vanajan ostaja puhui kuulemma sentään suomenkieltä, eli Suomeen auto ilmeisesti kaiketi sentään jäi? Onko kukaan sattunut muuten näkemään esim. netissä yhtään valokuvaa ulkomailla olevista Vanajista? Joku 6x6-tyypinkin Vanajista pitäisi mahdollisesti olla jopa ajokuntoisenakin jonkun maailmanlaajuisestikin juuri 6x6-kuormureita keräilevän henkilön kuormurikokoelmassa?
Re: Kalkun huutokauppa 7.10-2009
Joskus Mobilistissa oli juttu että 4 kpl meni Espanjaan ja Mäkipirtin Markun Vanaja tietokirjassa ilmoitettiin että Turkkiin meni mutta Espanjaan menneissä ei ollu kuin 1kpl 4x4 muta Turkkiin menneistä ei ole tietoa .