Kalkun huutokauppa 4.5.2011

Aiheeseen liityvät tapahtumat / Related events

Valvoja: sisua

Geesu
Viestit: 145
Liittynyt: Ke Loka 07, 2009 7:23 pm

Re: Kalkun huutokauppa 4.5.2011

Viesti Kirjoittaja Geesu »

sotarauta kirjoitti:Mihin hintaan palo-Lantikka lähti uuteen kotiin ja oliko se miten täydellinen varustukseltaan?
Eipä siinä kovin paljoa varusteita ollut, mutta halvalla meni eli 2200e, ja tais päätyä eteläiseen naapurimaahan, jos oikein asian tulkitsin?

TT|
Viestit: 19
Liittynyt: Ti Elo 24, 2010 3:02 pm

Re: Kalkun huutokauppa 4.5.2011

Viesti Kirjoittaja TT| »

horst_schimanski kirjoitti:Olikohan se 1000-1600euroa Syncro, en aivan varma ole, ei tullut huudettua ollenkaan ja juuri volkkaria menin sinne katsomaan tiistaina. Saas nähdä vieläkö näitä Syncroja tulee enää myyntiin paljoa, joko ovat loppumassa.

http://tmaster.daug.net/syncro/

Tästä oli viety molemmat lukkonapit kojetaulusta, liekö jo ennen ennen Kalkkuun tuontia.


Aika pommi verrattuna tähän syksyllä tarjolla olleeseen verrattuna --> http://s997.photobucket.com/albums/af96 ... G_3010.jpg :D

Syksyn tarjonta --> http://s997.photobucket.com/albums/af96 ... sy%202010/

Viime kevään volkkarit ---> http://s997.photobucket.com/albums/af96 ... ku%202010/
Harmi että tuo Caravelle meni niinkun meni :cry:

horst_schimanski
Viestit: 32
Liittynyt: La Touko 01, 2010 2:03 pm

Re: Kalkun huutokauppa 4.5.2011

Viesti Kirjoittaja horst_schimanski »

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... =145574399

Hyvinhän se lopulta taisi kääntyä ;)

Avatar
sisua45
Viestit: 2961
Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 10:33 pm

Re: Kalkun huutokauppa 4.5.2011

Viesti Kirjoittaja sisua45 »

Työkaverit kyseli, että moneenko tonniin se raisut meni. Seurasiko kukaan?
"Oman, kunnioitettavan porukan muodostavat alan harrastajat. Heidän ansiostaan esimerkiksi Proto-Sisuja on edelleen ajokuntoisina."

SA-1337: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29218

Kuva

Geesu
Viestit: 145
Liittynyt: Ke Loka 07, 2009 7:23 pm

Re: Kalkun huutokauppa 4.5.2011

Viesti Kirjoittaja Geesu »

sisua45 kirjoitti: Työkaverit kyseli, että moneenko tonniin se raisut meni. Seurasiko kukaan?
Raisu-mopot vai? ne meni 330e ja 600e, vai oliko kyse jostain muusta?

Avatar
sisua45
Viestit: 2961
Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 10:33 pm

Re: Kalkun huutokauppa 4.5.2011

Viesti Kirjoittaja sisua45 »

Geesu kirjoitti:
sisua45 kirjoitti: Työkaverit kyseli, että moneenko tonniin se raisut meni. Seurasiko kukaan?
Raisu-mopot vai? ne meni 330e ja 600e, vai oliko kyse jostain muusta?
Mopoja tarkoitin juuri. Viime kerralla hinta nousi aivan älyttömyyksiin, olisko se 1700e... :shock:
"Oman, kunnioitettavan porukan muodostavat alan harrastajat. Heidän ansiostaan esimerkiksi Proto-Sisuja on edelleen ajokuntoisina."

SA-1337: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29218

Kuva

Geesu
Viestit: 145
Liittynyt: Ke Loka 07, 2009 7:23 pm

Re: Kalkun huutokauppa 4.5.2011

Viesti Kirjoittaja Geesu »

Joo viimeksi hinta nousi, mutta oli erillaiset mopotkin, eli ne oli niitä 3-pyöräisiä tavaramopoja, ja suht hyvässä kunnosssakin :wink: . Nyt oli vaan pari melko heikkokuntoista perus Raisua, eli kalliilla meni neki kuntoon nähden?

sotarauta
Viestit: 227
Liittynyt: Ma Maalis 09, 2009 9:21 am

Re: Kalkun huutokauppa 4.5.2011

Viesti Kirjoittaja sotarauta »

Oli siellä muistaakseni vuosi sitten se Raisukin ja hinta mun mielestä ylitti tonnin. Samalla kertaa oli myös niitä tavaramopoja jotka oli niitä reilusti yli tonnin hintaisia.

ZIL1316x6
Viestit: 7
Liittynyt: La Heinä 16, 2011 5:57 pm

Re: Kalkun huutokauppa 4.5.2011

Viesti Kirjoittaja ZIL1316x6 »

sisua45 kirjoitti:SISUA-palstalaisia oli paikalla taas runsain joukoin. Usean kanssa puhuinkin, ja muutaman jopa muistin nimeltä/nimimerkiltä. :wink: Minulla on hieman huono kasvo- ja nimimuisti, mutta pari kertaa kun näkee, niin alkaa menemään tieto "kasetille".

Otin tänään vähän lisää kuvia, ne on siellä samassa paikassa minne eiliset laitoin. V8-protosta räpsin lisää kuvia, nyt kun oli ainut kertainen tilaisuus.

Kuva

Kuva

Huuto nro 296, 1 kpl Kontinsiirtolaite, romu.

Tämä se vasta peli on! Tämä muuttaa normaalin rekan kontin perävaunuksi. :shock: Täytyy myöntää, että hiukan aikaa saatiin porukalla miettiä, että miten tuo härveli toimii.

Eli tuo hässäkkä katkeaa kahtia. Molemmassa vaunussa on oma pieni bensa(?) moottori, joka pyörittää hydraulipumppua. Joka nurkasta lokasuojan pahkuran alta löytyy hyd moottori, ja kitkarulla. Aisassa näkyy pieni tukipyörä, joten kumpaakin puoliskoa voidaan ajaa pitkin pihaa itsenäisesti. Hallintavivut näkyvät lokasuojan päällä.

Toinen puolisko ajetaan kontin etupuolelle, ja toinen takapuolelle. Sitten ne lukitaan kiinni konttiin. Kuvassa näkyvät isot hyd sylinterit nostavat kontin ylös maasta, liki 20 tonnia pitäisi nousta. Sitten vaan kitkarullat irti pyöristä, aisa kiinni kuorma-autoon, iltaletkut kiinni autoon, yms. Ja nyt meillä on varsinainen perävaunu. :mrgreen: Max siirtonopeus 105 km/h, joku luki niin pienestä kyltistä.

Tämä on joko insinööritaiteen riemuvoitto, tai täysin älytön vehje, jompi kumpi. Tod näköisesti molempia. :wink: Uutena maksanut varmasti pienen omaisuuden. Mitähän tänään maksoi siellä Kalkun rivissä? Itse häivyin jo aiemmin.

Sen verran tuo härveli kiinnosti, että hain netistä tietoa. Ja oikein ymmärrettiin, että kuinka se toimii: http://www.cdkmobile.com/clt%20full.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Kontinsiirtoperävaunuhan tuo oli, tuli Kosovoon kokeilukäyttöön -2000, todettiin täysin kelvottomaksi, n. 1,5 -2 tuntia kesti kontin kuljetuskuntoon saaminen. Lisäksi alusta piti olla aivan tasainen (asfalttikenttä) jotta laitteella ylipäänsä kykeni tekemään töitä :lol:

J_J
Viestit: 32
Liittynyt: Su Huhti 11, 2010 7:06 pm

Re: Kalkun huutokauppa 4.5.2011

Viesti Kirjoittaja J_J »

ZIL1316x6 kirjoitti:Kontinsiirtoperävaunuhan tuo oli, tuli Kosovoon kokeilukäyttöön -2000, todettiin täysin kelvottomaksi, n. 1,5 -2 tuntia kesti kontin kuljetuskuntoon saaminen. Lisäksi alusta piti olla aivan tasainen (asfalttikenttä) jotta laitteella ylipäänsä kykeni tekemään töitä :lol:
Eli täydellinen sotakone siis :lol:

Avatar
sisua45
Viestit: 2961
Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 10:33 pm

Re: Kalkun huutokauppa 4.5.2011

Viesti Kirjoittaja sisua45 »

ZIL1316x6 kirjoitti:
Kontinsiirtoperävaunuhan tuo oli, tuli Kosovoon kokeilukäyttöön -2000, todettiin täysin kelvottomaksi, n. 1,5 -2 tuntia kesti kontin kuljetuskuntoon saaminen. Lisäksi alusta piti olla aivan tasainen (asfalttikenttä) jotta laitteella ylipäänsä kykeni tekemään töitä :lol:
Juu ei tuo varmaan paljoa maastossa yksinään kulje. :wink: Mutta aivan loistava harrastus vehje, kuluu varmasti aika käytön opiskelussa, ja kellään ei ole samanlaista. :mrgreen:

Hyvä puoli tuossa on, että pystyy tekemään normi kontista perävaunun. Huono puoli taas, että sinne konttiin ei pääse sisään, kun tuo härveli on siinä kiinni.
"Oman, kunnioitettavan porukan muodostavat alan harrastajat. Heidän ansiostaan esimerkiksi Proto-Sisuja on edelleen ajokuntoisina."

SA-1337: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29218

Kuva

TT|
Viestit: 19
Liittynyt: Ti Elo 24, 2010 3:02 pm

Re: Kalkun huutokauppa 4.5.2011

Viesti Kirjoittaja TT| »

horst_schimanski kirjoitti:http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... =145574399

Hyvinhän se lopulta taisi kääntyä ;)
Meni kuulemma ruotsiin, ehkä siellä suhtaudutaan vähän suopeammin viranomaisten taholta.

Avatar
sisua
Site Admin
Viestit: 1760
Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 5:45 pm

Re: Kalkun huutokauppa 4.5.2011

Viesti Kirjoittaja sisua »

ZIL1316x6, sisua45 kirjoitti: Kuva

Kuva

Huuto nro 296, 1 kpl Kontinsiirtolaite, romu.

Tämä se vasta peli on! Tämä muuttaa normaalin rekan kontin perävaunuksi. :shock: Täytyy myöntää, että hiukan aikaa saatiin porukalla miettiä, että miten tuo härveli toimii.

Eli tuo hässäkkä katkeaa kahtia. Molemmassa vaunussa on oma pieni bensa(?) moottori, joka pyörittää hydraulipumppua. Joka nurkasta lokasuojan pahkuran alta löytyy hyd moottori, ja kitkarulla. Aisassa näkyy pieni tukipyörä, joten kumpaakin puoliskoa voidaan ajaa pitkin pihaa itsenäisesti. Hallintavivut näkyvät lokasuojan päällä.

Toinen puolisko ajetaan kontin etupuolelle, ja toinen takapuolelle. Sitten ne lukitaan kiinni konttiin. Kuvassa näkyvät isot hyd sylinterit nostavat kontin ylös maasta, liki 20 tonnia pitäisi nousta. Sitten vaan kitkarullat irti pyöristä, aisa kiinni kuorma-autoon, iltaletkut kiinni autoon, yms. Ja nyt meillä on varsinainen perävaunu. :mrgreen: Max siirtonopeus 105 km/h, joku luki niin pienestä kyltistä.

Tämä on joko insinööritaiteen riemuvoitto, tai täysin älytön vehje, jompi kumpi. Tod näköisesti molempia. :wink: Uutena maksanut varmasti pienen omaisuuden. Mitähän tänään maksoi siellä Kalkun rivissä? Itse häivyin jo aiemmin.

Sen verran tuo härveli kiinnosti, että hain netistä tietoa. Ja oikein ymmärrettiin, että kuinka se toimii: http://www.cdkmobile.com/clt%20full.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Kontinsiirtoperävaunuhan tuo oli, tuli Kosovoon kokeilukäyttöön -2000, todettiin täysin kelvottomaksi, n. 1,5 -2 tuntia kesti kontin kuljetuskuntoon saaminen. Lisäksi alusta piti olla aivan tasainen (asfalttikenttä) jotta laitteella ylipäänsä kykeni tekemään töitä :lol:
Nettikoneessa tämäkin tuli vastaan, katsojamääristä päätellen se on ollut siellä jonkin aikaa.
Hintaan on tehty suhdannekorjaus sitten Kalkun päivien (pyynti nyt 15.000 Eur)
http://www.nettikone.com/muu-merkki/mer ... clt/768728" onclick="window.open(this.href);return false;

ZIL1316x6
Viestit: 7
Liittynyt: La Heinä 16, 2011 5:57 pm

Re: Kalkun huutokauppa 4.5.2011

Viesti Kirjoittaja ZIL1316x6 »

On siinä romuraudalla kilohintaa. :shock: :lol:

Vastaa Viestiin