proto kokoontumista/safaria

Aiheeseen liityvät tapahtumat / Related events

Valvoja: sisua

roto

proto kokoontumista/safaria

Viesti Kirjoittaja roto »

onko kellään tietoo koska ois ns.protoille kokoontumisajoja/safari :roll:
SA-1335
planeettanapa

Viesti Kirjoittaja planeettanapa »

Vaikka keskiviikolle tänne pohjoseen :)
No joo, jos kesälle kahtottaisiin jonnekkin päin. Tai sitten nyt talvella jonnekkin hiihtokeskukseen ja vuokrataan puolijoukkueteltta sinne. Kunnon leirielämää...
sisua
Site Admin

Viesti Kirjoittaja sisua »

Satumaa by O.Virta
"siivetönnä en voi lentää vanki olen maan.."
Siis kilvetönnä en voi ajaa, maaston vanki oon...

Eli kuulun ilmeisesti siihen A-45 tarrakilpienemmistööön, jotka ei raaski maksaa riisseliveroa eikä vakuutuksia. No kokemusta siirtoajosta on etelästä pohojammaalle. Huolimatta kaikista kannustavista kanssaautoilijoiden heilutuksista (?) siirtoajo oli - kokemus ;)

Kaikesta huolimatta, pidetään kokoontumisajot mielessä ja haalarit jalassa
planeettanapa

Ei muuta ku tarralaput kylkeen ja eteneen. Parin päivän safari vuodessa ei niillä ehdi liikoja maksaa.

Kävin eilen tankilla ja katselin milloin viimeksi oli käyty, listassa luki huhtikuu ja 188 litraa meni. Eipä ole paljoa ajeltu. Keskikulutus oli 35 L/100 KM!!

Pitää kokeilla nyt kun ajelee enempi matka-ajoa, että mitä silloin vetää. Tuo mun ajo on ollut enimmäkseen penkan puolella.
proto

montakohan "proton" omistajaa on

Viesti Kirjoittaja proto »

hei vaan kiva että on proto painoitteinen foorumi avattu :D olen itsekkin miettiny tota kokoontumis ajoa nyt vaan tiedotetaan kaikille proton omistajille että tämmönen sivusto on olemassa ja sit järjestellään se ajo tapahtuma kun on tarpeeksi osalistujia itse löysin tän sivun just äsken. sit olis kiva jos jollain olisi alue missä vois kokeilla noita maastoominaisuuksia :shock: itselläni on tiedossa yksi pieni alue missä voisi harvakseltaan käydä kokeilemassa maastoominaisuuksia mutta siitä sitten muöhemmin lisää jos vaikka liittäisi sen siihen kokoontumis ajoon :lol:
planeettanapa

Re: proto kokoontumista/safaria

Olisiko nyt ajankohtaista ennen talviluikkaita ja pakkasia?
exSA-738

Re: proto kokoontumista/safaria

Viesti Kirjoittaja exSA-738 »

Tuossa alempana on ilmoitus Koskenkylän tapaamisesta. Sinne voi tulla lauantaina yöpymään metsään todella kenttäoloihin. Polttopuita on mutta ei edes kahvivettä saatavana.
Vastaa Viestiin