Proton akut

Muu tekniikkaan liittyvä kuten sähkökytkennät, pneumatiikka, runko, hytti, maalaus, jne. / Others like el-diagrams, pneumatics, frame, cabin, painting, etc.

Valvoja: sisua

Tyrvää
Viestit: 323
Liittynyt: To Huhti 30, 2020 4:14 pm

Re: Proton akut

Viesti Kirjoittaja Tyrvää »

Jos uskot mainoksiin!
http://www.olesa.fi/pdf/TAB_FIN_web.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Minusta kyllä oli slovenialainen?

yamaha
Viestit: 86
Liittynyt: To Huhti 30, 2020 4:14 pm

Re: Proton akut

Viesti Kirjoittaja yamaha »

Ostin 180ah Exidet.Eiköhän nuo pelitä.

Avatar
Miksu
Viestit: 83
Liittynyt: To Huhti 30, 2020 4:14 pm

Re: Proton akut

Viesti Kirjoittaja Miksu »

yamaha kirjoitti:Ostin 180ah Exidet.Eiköhän nuo pelitä.
Tähän asti startattu puolta pienemmillä, likemmäs -30C asti, kun kone lämmitetty Eberillä :lol:

Tosin tähän päivään koneiden käynnistyvyydestä selvinnyt seuraavaa:
- Cat 3116, lähtee vähänkin lämpösessä sekunnin murto-osissa käyntiin; on yllättäen suosittu mm. varavoimakoneena :lol: Starttaa 5kW Eberillä -28C/15min lämmitettynä 5s kuluessa. Pankaa paremmaksi, kyllä jenkit osanneet aina tehdä Ison Dieselin :lol:
- Valmet 611/612 (Kumpi on Pannussa?), ainoa diesel-moottori, joka voi "kylmänä" puskea uskomattoman määrän savua +40C (Kosovo...) lämpötilassa!

Tai niin, saako Valmetin koskaan käyntiin ilman savua? :twisted: (Ei tarkoitettua v****ilua?)
-Dieselissä savu on vain voiman merkki
-niin isoa Audia ja Mersua ei ole, ettei se anna Protolle latua
---
A-45 CI-4X4/3400, vm. -78, Cat3116-kone

Vastaa Viestiin