4x4 karhu projekti.

Sisu-miesten projekteja museovehkeistä tuuninkiin / Projects by Sisu-doers starting from antique trucks to tuning

Valvoja: sisua

proto
Viestit: 501
Liittynyt: To Loka 18, 2007 7:43 pm

Re: 4x4 karhu projekti.

Viesti Kirjoittaja proto »

Tuommoiset niistä tuli. Ostan alkuperäiset kun tulee tarjolle.
Tuommoiset niistä tuli. Ostan alkuperäiset kun tulee tarjolle.
Alumiini pelti, pohjamaali, pintamaali, kirjain ja reuna tarraa.
Onko ne alkuperäiset merkit metallivalua kuten muutkin merkit?

MORSKU
Viestit: 554
Liittynyt: Pe Heinä 04, 2008 7:05 pm

Re: 4x4 karhu projekti.

Viesti Kirjoittaja MORSKU »

Alkuperäiset on muovia, multa löytyy jos tarvii !
Lissää paskaa housuun ja ettepäin...

proto
Viestit: 501
Liittynyt: To Loka 18, 2007 7:43 pm

Re: 4x4 karhu projekti.

Viesti Kirjoittaja proto »

Yv laitettu.

Ja karhu herätetty talviunilta.
Testattu että jarrut toimii. Kierrosluku mittari toimii, (sieltä puuttui se sulake) mikäs on valmetin max kierrokset?
Voisi ennakoida pakokaasumittaukseen menoa.
Perän vaihtaja toimii.
Kohta voisi alkaa kyselemään museotarkastusta :)
Liitteet
IMG_20200326_191013_resized_20200326_071100691.jpg
IMG_20200326_191013_resized_20200326_071100691.jpg (168.52 KiB) Katsottu 1147 kertaa

proto
Viestit: 501
Liittynyt: To Loka 18, 2007 7:43 pm

Re: 4x4 karhu projekti.

Viesti Kirjoittaja proto »

Kiitokset Morskulle merkeistä.
Toinen kaipaa vähän maalia niin tulee kuin uusi.
Onhan nuo omatekoiset ihan kauheat :roll:
Liitteet
IMG_20200327_205643.jpg

Karhu 4x4+2
Viestit: 299
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2011 5:55 pm

Re: 4x4 karhu projekti.

Viesti Kirjoittaja Karhu 4x4+2 »

Mun karhu parkuu 2400 kierrosta 612 koneella.611 taitaa kiertää jonkun verran enempi..joko oot ajanut? komee on peli :D

proto
Viestit: 501
Liittynyt: To Loka 18, 2007 7:43 pm

Re: 4x4 karhu projekti.

Viesti Kirjoittaja proto »

Ok. Tarvii kokeilla että ei menis paljoa yli 2600.
Sen verran ajellu pikkutiellä että saanu testattua jarrujen yms. toiminnan.
Siitä tulikin mieleen kun on tuo etujarrujen puolittaja enkä siitä mitään tiedä niin mitenkä se toimii? Sisällä vipu ja kun sitä käyttää ei kuulu mitään suhausta? Vaikea jarruttamalla todeta toiminta.
No onhan auto vähän muuttunut ensimmäisestä kuvasta kiitosta vaan :D

Avatar
Kontio
Viestit: 670
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 10:02 pm

Re: 4x4 karhu projekti.

Viesti Kirjoittaja Kontio »

Helpoiten sen etujarrutehon puolituksen näkee jarrupaine mittarista. Mittarin neula menee puoliväliin siitä, mitä normaali ajotilassa jarrua painettaessa.
Ja sitä vipua käännettäessä ei tosiaan mitään suhausta kuulu, mutta etujarruilta teho puolittuu pienemmäksi :)

Neliveto Sisu
Viestit: 355
Liittynyt: Su Heinä 09, 2017 9:21 pm

Re: 4x4 karhu projekti.

Viesti Kirjoittaja Neliveto Sisu »

proto kirjoitti:
La Maalis 21, 2020 9:58 am
Testattu että jarrut toimii. Kierrosluku mittari toimii, (sieltä puuttui se sulake) mikäs on valmetin max kierrokset?
Voisi ennakoida pakokaasumittaukseen menoa.
Ainakin tuossa SL 170 4x4:n Valmet 611 maksimikierrokset on 2400-2500 saattaa mittari jonkun verran heittää, mutta ainakin mitä pakokaasumittauspaperista ja rekisteriotteesta tarkistelin niin 2400 oli merkattu maksimikierroksiksi. Eli varmaan siun Karhun maksimikierrokset on samat.

proto
Viestit: 501
Liittynyt: To Loka 18, 2007 7:43 pm

Re: 4x4 karhu projekti.

Viesti Kirjoittaja proto »

Kiitoksia vastauksista :)
Aivan mahtava juttu tämä palsta, tietoa tulee kuin apteekin hyllyltä.
Laittakaahan muutkin projekti kuvia ja juttuja.

proto
Viestit: 501
Liittynyt: To Loka 18, 2007 7:43 pm

Re: 4x4 karhu projekti.

Viesti Kirjoittaja proto »

Merkit.
Liitteet
Merkit paikoillaan peittämässä olemassa olevat ylimääräiset ruuvvin reijät.
Merkit paikoillaan peittämässä olemassa olevat ylimääräiset ruuvvin reijät.
IMG_20200404_185718_resized_20200404_071049792.jpg (81.91 KiB) Katsottu 604 kertaa
Merkkien maalauksen hoiti alan ammattilainen ;)
Merkkien maalauksen hoiti alan ammattilainen ;)

Vastaa Viestiin