Joten pitkän harkinnan päätteeksi laitoin sitten Karhun myyntiin ja tilalle ostin sitten "Sirkka-Liisan" Eli SL Sisun. Autossa on ollut aikoinaan ilmeisesti alusta-auraa, aurapuskuria jne. Mutta ne vehkeet on sitten jossain vaiheessa poistettu.
Jäljellä on vain todella paljon hydrauliikkaa ympäri autoa. Ja tuon hydrauliikan toiminnasta ei ole oikein mitään tietoa, että mista napista ja vivusta tapahtuu mitäkin.
Päällirakenteena tässä Sisussa on kuitenkin vaijerivaihtolavalaitteet. Ja kohtuu hyväkuntoiset sellaiset ovatkin. Toinen kippituubi pikkuisen kostuu, mutta muuten nämä laitteet tuntuu olevan kuivat.
Tarkoitus olisi kunnostella tätä autoa pikkuhiljaa vähän fiksumpaan kuntoon. Toki tämä nyt ei mikään resukuntoinen ole nytkään, mutta sellaiseen kuntoon, että tietää sen olevan joka katsastukseen sellaisessa kunnossa, että sen vaan voi viedä leimalle, ilman että autoa tarvitsee pajottaa päivän verran ennen leimaa.
Tässä nyt muutamat aloituskuvat Sisusta.
Ehdin ottamaan kuvan Karhusta ja SL:stä, ennen kuin Karhu lähti uudelle omistajalle.






