
hieman yli mitoitettu Proton lämmitykseen.
Kun Webaston teho on vaivaiset 46,5kW


Sain palautettua alkuperäisen sähkökytkennän VR:n muutosten jälkeen Webastoon.
Testasin autotallissa, 50l kylmää vettä (8'C) lämpesti 5 minuutissa 88'C

Webasto ei sovi suosiolla edes vararenkaan tilaan, ettei rungon joustaessa ottaisi kiinni
lavaan tai runkoon ja roiske suojauksen kannaltakin hylkäsin kyseisen asennus paikan.
Konekopan päälle meinasin suunnitella "asennus hyllyn", kun kerkiän

Nyt alkoi epäilyttämään kuinka usen joudun "nuohoamaan" Webaston palotilan,
joka ei kylläkään ole suuri operaatio sinänsä, mutta kun Webasto ei todennäköisesti
tarvitse olla päällä kuin 10-15 minuuttia ja kone on lämmin

Ei kai ole liian nopeata lämpotilan muutosta Leyland koneelle

Laittelen projektista kuvia kunhan homma etenee...
PS. Webasto on muuten mitoiltaan noin, halkasija 380mm, pituus 880mm ja paino tyhjänä 50kg
ja vahnaa VR:n tietoa kulutus n.7l tunnissa

