exSA-738 kirjoitti:Mitenkäs kun museoautoon pitäis saada alkuperäinen kilven numero? Eivät varmaan siviilille anna keltapohjaista. Pitäskö ottaa SAS-282 tavallisena kilpenä ja maalata itse keltaiseksi?
PV;n laitteisiin tulee museoidessa joko normi kilpi tai lyhyt mustakilpi alkuperäistä EI OLE mitään mahdollisuutta saada vaikka olis puolustusministerin kuinka hyvä kalakaveri
Toki SAS-282 kilven saa noin 800,00;lla eurolla jos on vapaana, mutta senkin VAIN valkoisena normi tai eu-kilpenä.
SisuSL170 kirjoitti:Jokahan sitä tällä naamataululla voi alkaa lähestyä museoajoneuvotarkastajia? Vaihtolava tietty kaipaa pientä päivitystä laitoihin, mutta tarkastuksessahan ei vaihtolava-autossa tarvitse olla lavaa.
Museotarkastuksessa EI SAA olla vaihtolavavarusteisessa autossa mitään päällä Valokuvat 5 kpl
jotka tarvitaan tarkastuksessa niin niissäkään ei saa olla mitään päällä.
Näin kuvista näyttää ihan hyvältä... lukuunottamatta ojakeppien puuttumista... niitä on noissa ollut kolmenlaisia malleja
Tulen kuun lopussa Kiuruvedelle niin tuo sinne niin voin tehdä museotarkastuksen ja sitten paperit jos se kriteerit täyttää
Puskurin päihin tulevat kepit on tallella, mutta oon katellu sellasia konekopan nurkkiin tulevia piiskoja.
Kauanko mr-lausunto on voimassa? Pitäs vuodenvaihtuminen ootella kuulemma. Käyttöön otto 28.2.1984.
Sisulta tosin lupasivat etsiä valmistumispäivää, jos olis ollu jo valmiina -83 puolella. Ainakin paineilmasäiliöt on leimattu -83.
Kilpi tuossa saa minun puolesta olla tuo nykyinen. Koska se on tuon siviilihistorian ensimmäinen ja samaten minä ensimmäinen siviiliomistaja. Tietysti jos tilais ilman EU-tunnusta.
Hatun noston arvoinen suoritus. Hienoa ettei kaikki Sisut päädy kärryiksi.
Kontioita, Jyryjä, Protoja jne vanhoja malleja on entisöity ihan hyvin, mutta S-sarjalaisista ei (vielä) niinkään. Mutta eiköhän tilanne parane seuraavan 10 vuoden aikana.
"Oman, kunnioitettavan porukan muodostavat alan harrastajat. Heidän ansiostaan esimerkiksi Proto-Sisuja on edelleen ajokuntoisina."
SisuSL170 kirjoitti:Puskurin päihin tulevat kepit on tallella, mutta oon katellu sellasia konekopan nurkkiin tulevia piiskoja.
Kauanko mr-lausunto on voimassa? Pitäs vuodenvaihtuminen ootella kuulemma. Käyttöön otto 28.2.1984.
Sisulta tosin lupasivat etsiä valmistumispäivää, jos olis ollu jo valmiina -83 puolella. Ainakin paineilmasäiliöt on leimattu -83.
Kilpi tuossa saa minun puolesta olla tuo nykyinen. Koska se on tuon siviilihistorian ensimmäinen ja samaten minä ensimmäinen siviiliomistaja. Tietysti jos tilais ilman EU-tunnusta.
Sisu - Autolta olen saanut kaikkiin Sisuihin mihin olen tilannut niin valmistuskortin
MR-lausuntoa EI VOI / SAA päivätä ennen 1.1.2015 jos ei voida todistaa että valmistettu 1983
Noita lokasuojaan tulevia ojakeppejä löytyy multa uusia 2 paria
On mulla se autokortti. Siinä on vaan toimitus pv. 840228 sama kun rek.otteen käyttöönottopv.
Autokortin mukaan taas käyttöönotto pv. on 840926 joka ei pidä oikeen paikkaansa.
Eikai tässä sit auta kun oottaa vuoden loppuun.
Mitä ne kepit kustantais? Onko kiinnitys lokarin päälle vai sillä läpyskällä lampun kulmaan?
SisuSL170 kirjoitti:On mulla se autokortti. Siinä on vaan toimitus pv. 840228 sama kun rek.otteen käyttöönottopv.
Autokortin mukaan taas käyttöönotto pv. on 840926 joka ei pidä oikeen paikkaansa.
Eikai tässä sit auta kun oottaa vuoden loppuun.
Mitä ne kepit kustantais? Onko kiinnitys lokarin päälle vai sillä läpyskällä lampun kulmaan?
Pv;n ajokeissa voi ihan hyvin olla eri rekisteröiti kun käyttöönottopäivä koska auto on voitu rekisteröidä jo Kalkussa ennen kun se on jaettu/toimitettu joukko-osastolle jonnekkin päin suomea
Ojakepit ovat lokasuojan päälle tulevaa mallia, ne lampun yläpuolelle tuleva malli olivat huonoja ne katkesi ekan kesän jälkeen kun olivat jäykkiä ja UV;tä kestämätöntä muovia
Onnea vaan . Ompas hieno rekisteri! S-Sarjalaisia on vielä kovin vähän museorekisterissä eikä niitä osaa oikein sellaisina vielä pitäkkään ainakin täälläpäin niitä on vielä aika paljon aktiivikäytössäkin!!