SA-1336 kuntoutuksessa

Protojen (KB-45, A-45, AH-45) historiaa yksilöitynä SA-kilven mukaan / History of each SA-Proto

Valvoja: sisua

speedpro
Viestit: 2
Liittynyt: To Huhti 30, 2020 4:14 pm

SA-1336 kuntoutuksessa

Viesti Kirjoittaja speedpro »

Hommattiin viimo syksynä kaverin kansa terapiaprojektiksi. Yksilö säilynyt melko alkuperäisenä ja ehjänä. Tarkoitus katsastaa tänä syksynä.

Jos jollakulla on tiedossa ko. yksilön historiaa, kuvia, tarinoita, mitä vaan niin olemme kiinnostuneita.

Markku Näätänen
Outokumpu
044-3541430
markku.naatanen@telemail.fi
Viipo
Viestit: 38
Liittynyt: To Huhti 30, 2020 4:14 pm

Re: SA-1336 kuntoutuksessa

Viesti Kirjoittaja Viipo »

Noniin, nyt tähänkin laitteeseen on saatu kilvet.

Pikkusen on sähköjen kanssa ongelmia, vähän sörkin johtoja, niin sain etuparkit toimimaan, mutta vilkut hävis, lämpömittari ei toimi ja nyt lopetti tankin mittarikin toiminnan.

Mistähän löytäisi kytkentäkaavioita?

Kuva
Avatar
sisua45
Viestit: 3100
Liittynyt: To Huhti 30, 2020 4:14 pm

Re: SA-1336 kuntoutuksessa

Viesti Kirjoittaja sisua45 »

Viipo kirjoitti:Mistähän löytäisi kytkentäkaavioita?
Laita sähköposti osoite vaikka yksityisviestinä, niin pistän tulemaan.

Mulla oleva A-45 materiaali on lähinnä Valmet-koneisiin.
"Oman, kunnioitettavan porukan muodostavat alan harrastajat. Heidän ansiostaan esimerkiksi Proto-Sisuja on edelleen ajokuntoisina."

SA-1337: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29218

Kuva
nelosnuhvi
Viestit: 294
Liittynyt: To Huhti 30, 2020 4:14 pm

Re: SA-1336 kuntoutuksessa

Viesti Kirjoittaja nelosnuhvi »

Siellähän on jo kylpypaljut ja vehkeet kyydissä, kunnon meininkiä 8)
Gwafton
Viestit: 269
Liittynyt: To Huhti 30, 2020 4:14 pm

Re: SA-1336 kuntoutuksessa

Viesti Kirjoittaja Gwafton »

Sinun pitäisi myydä konsepti puolustusvoimille - liikkuvaan sodankäyntiin kehitetty kenttäsauna! :lol:
Viipo
Viestit: 38
Liittynyt: To Huhti 30, 2020 4:14 pm

Re: SA-1336 kuntoutuksessa

Viesti Kirjoittaja Viipo »

Kuva

Kuva

Kuva

Nyt valmistui metsäkuntoon myös Volvo c304

Kuva

Btw, millaset etujarruhihnat on protossa? Karhusta jäi yli uudet 5" etujarruhihnat, nii aattelin, oisko ne protoon käypäset?
usis
Viestit: 62
Liittynyt: To Huhti 30, 2020 4:14 pm

Re: SA-1336 kuntoutuksessa

Viesti Kirjoittaja usis »

Proton jarruhihnoja löytynee Pomarkusta: PJ-Kone Oy 0400-950 018. (Osti Kalkusta ison kasan)
Viipo
Viestit: 38
Liittynyt: To Huhti 30, 2020 4:14 pm

Re: SA-1336 kuntoutuksessa

Viesti Kirjoittaja Viipo »

usis kirjoitti:Proton jarruhihnoja löytynee Pomarkusta: PJ-Kone Oy 0400-950 018. (Osti Kalkusta ison kasan)
Eipä tässä nyt oo mitään tarvetta uusia vielä niitä, mut kun on uudet hihnat paketissa tuossa, nii aattelin pistänkö hyllyyn jemmaan vai pistänkö eteenpäin. Ainakin noiden räjäytyskuvien perusteella pitäs olla saman näköset hihnat. (5"x16" rumpu?)
Viipo
Viestit: 38
Liittynyt: To Huhti 30, 2020 4:14 pm

Re: SA-1336 kuntoutuksessa

Viesti Kirjoittaja Viipo »

Nyt tässä käytin taas leimalla, ja sain vuoden lisää ajoaikaa.
Mutta: mistä mahtaisi johtua, et etuperä kuumenee ajossa? Öljyä siellä oli, piti ihan tarkistaa, kun etuperä lämpesi 30km matkalla jakolaatikkoakin kuumemmaksi... eli n. 70°C.
Voiko esim. etukardaanissa olla pikku heittoa, joka vaikuttaisi etuperän lämpenemiseen? Tosiaan, ajelin kyllä ihan takaveto päällä...
Uutena ominaisuutena ajossa huomasi myös, et jokin etuakselilla täristää rattia pikkuhiljaa voimistuvasti tuosta 40km/h ylöspäin, ja yli 70km/h tuntuu jo niinku kardaaniki ravistaisi...
Avatar
sisua45
Viestit: 3100
Liittynyt: To Huhti 30, 2020 4:14 pm

Re: SA-1336 kuntoutuksessa

Viesti Kirjoittaja sisua45 »

Mullakin Proton etuperä lämpiää enemmän kuin takaperä, syytä en tiedä...
"Oman, kunnioitettavan porukan muodostavat alan harrastajat. Heidän ansiostaan esimerkiksi Proto-Sisuja on edelleen ajokuntoisina."

SA-1337: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29218

Kuva
Vastaa Viestiin