Jotain pientä taas puuhasteltu, vähän oikeita töitä ollu niin noh sivutoiminen Sisun korjailu ollut vähäisempää.
Kuitenkin uudet rekisterikilvet samoilla numeroilla ja kirjaimilla hommasin, vanhat niin huonot että korjauskehotus tullut.
Hyttiä en kokonaan ole kipannut, pahimmoikseen lyhyt halli kun yksi masiina oli edessä perällä, ei saanut autoa peräseinää vasten. Joten ei sovi kippaamaan koppia kokonaan. Kuitenkin sen verran testasin että lukot aukesivat. Ja käsipumpun juuresta vuotaa. Samoin letkut sylinterille ruostuneet, niin ne hommasin uudet mittojen mukaan. Täytyy pumpun vuotoon perehtyä paremmalla aikaa.
Tiukassa istuu vetotangon nuppi olka-akselin varressa. 2-haaraisessa ulosvetimessä paukkuu m6 pultit poikki. Porasin ne m8 kokoon, vaan ei pito riitä kun halpa rauta taipuu
ruuvipuristinkin oli apuna mutta ei riittänyt pitämään. Niinpä hitsailen ulosvetäjän itse, m34 pultti tulee painamaan vetotangon päätä, josko sillä saisi riittävän voiman. Uskaltaakohan sitä olka-akselin vartta lämmittää minkä verran? Ettei vaan tee vahinkoa sille
Pakkivalot ei toimi. Vika saattoi löytyä? Onkohan se katkaisija vaihdelaatikon päällä, enemmän kuskin puolella.? Poikki oli johto 10cm päästä sitä katkaisijaa.
Vaihdevivuston väljiä etsin, yksi m10 pallonivel ihan finaalissa. Sekä se nivelkohta, mikä on moottorin kylkeen pultattu, niin se putkiosa pääsee tekemään melkein sentin ylösalaista liikettä. Nuo kun saa tiiviiksi niin on huomattavasti mukavempi vaihdella vaihteita, ei tarvi arpoa pykälää