Lueskelin palstan läpi enkä löytänyt vastausta.
Mistä tulee ilma peränvaihdon työsylinterille?
Tuleeko suoraan paineilmajärjestelmästä vai jotenkin paineilma kytkintehostajan kautta niin että ilmaa tulee vain silloin kun polkaisee kytkintä?
Ps. Dokumentaatiosta löytyy korjaamokäsikirjoja, mutta en sieltäkään löytänyt paineilmakaaviota, vaikka hakemiston mukaan pitäisi olla.
Viitsisikö joku plärätä kirjaa missä on tuplanopeus perä (ei tarvitse olla karhun kirja) ja katsoa miten se ilma pitäisi perälle ohjata?
(Mangeetti venttiili siellä jo on jota ohjataan sähköllä)
viewtopic.php?f=9&t=3512#p31596
Tämä liittyy tuohon kysymykseen (jälkiasennus tuplaperä)
Paineilma peränvaihtajalle kaksnopeus karhu
Valvoja: sisua