Kyllä mä olen SA-koukulla vetänyt monenlaista hinattavaa laitetta, kuten veneitä. Eikä ole koskaan LP:n pojatkaan natkuttaneet. Hinattava laite ei tarvitse jarruja jos veturi(kuorma-auto) painaa vähintään tuplan. Ja koukusta sanotaan vain että kytkentälaitteen tulee olla asiallinen, eli tulkitsen että kuorma-auto tehtaan tekemä koukku on sitä, sitten mennään vähintään hoviin asti jos polliisin tulkinta on eri.
Mulla olis muuten vielä 3 tuommoista kärryä kaupan (tai 4, yhdessä on vielä generaattori sisällä) jos jotakuta kiinnostaa
Kyllä kiinnostaa niinkin paljon, että jo suunnitellut sinne matkaa, mutta taidan käydä Tervolasta ensin yrittään. Jotain tuollaista pitäis saada safarisaunan alustaksi.
mouhijärven miehellä hyvä teksti koukusta sanotaan vain että kytkentälaitteen tulee olla asiallinen, eli tulkitsen että kuorma-auto tehtaan tekemä koukku on sitä. nyt minäkin uskon että sillä saa vetää hinattavaa laitetta .
nyt kun löytäisi semmoisen pienemmän yksi moottorisen työntöveneen se sopisi proton perään hienosti .
Ja se toinen grilli, joka ei täysin kiinteästi tähän tule, mutta optioksi kuitenkin on tuossa päällä ja sinne sisuksiin tulee toinen grilli. Ja no saas nähdä mitä siitä tulee. Että annanko tehtäväksi, vai alkaako ite rustaan. Hintoihin se kuitenkin tulee, että sillä rahalla jo a-45 irtoaisi.
Mulla löytyy itellä vaikka minkälaisia polttimoita, mutta tuollaista pumpattavaa ei vielä ole. Venekäytössä suositut spriimallit ei taida olla yhtä tehokkaita tuollaisen paineistetun kanssa ja yhtä hyviä käyttää? On yksi sellainen, jota en vielä ole edes testannut.
http://www.ultimatemarket.com/ täältä saa heti kyllä sellaisella nettohinnalla valmiit mökit, että ei ehkä kannata ite rustata. Pikkuisen saa ehkä soveltaa, jos tuommoselle kärrylle laittaa, mutta suoraan proton lavallekkin sopivia malleja varmaan löytyy. Jättää vaan muutaman hirsikerran pois.