https://sisua.net/gallery3/index.php/talviheikki2009




Valvoja: sisua
Tuo oli ainut minulla oleva sivu ja se tuli Multiliftin varaosatiedustelun mukana.Kontio kirjoitti: Olisiko muuten mahdollista saada jonkinlaista kopiota tuosta multiliftin kirjasta joka esiintyy kuvassa?, vai onko se vain tuo ainut sivu.
Kiitokset vinkeistä. Purin molemmat lohkot osiin ja ne odottavat nyt vain kasausta (uudet o-renkaat jo haettu). Lisäksi hain kovaa M10 kierretankoa josta teen pisemmät pultit joilla kasaan lohkot yhteen. Kulumia tms ei ollut karoissa näkyvissä niin eiköhän näistä tule paketti! Uudet haitari kumitkin tilasin etralta, tilausnumero: 1051 420.SA-1360 kirjoitti:Eikös kaksitoiminen kara pelaa yksitoimisena kun pistät toisen uloslähdön suoraa tankkilinjaan tai parempi jos saat suoraa tankkiin.. Ja jos haluat että pistät molemmat lohkot sarjaan peräkkäin niin ekan lohkon tankkilinjaan pitää laittaa sarjanippa joka sulkee karojen paluukanavan, muuten se paine yrittää karan poistopuolelle. Tai jotenkin näin muistelisin. Joskus tuli kantapään kautta tämänkin opittua! Eli parempi on jos lohko on moduuleista niin tee pitemmät läpipultit ja pistä ne kaksi karaa sinne väliin. Ja O-renkaiksi 90 shoren kovuuset niin ei tartte enää sun aikana aukaista pienessä käytössä.
Kiitokset kommenteista! Eli kippi tulee alas kun kääntää kärrin kipin karaa toiseen suuntaan, paluu silloin lohkon läpi säiliöön. Ajattelin vain että jos pumpun pysäyttää niin ei huuda toinen toiminto varoa vasten(2-toiminen kara), tietysti toisen linjan voisi vetää takaisin tankkiin, mutta 2-toiminen hydrauliikka valmius auton perässä olisi plussa.. Ainakin traktorissani 2-toimisilla lohkoilla voi kipata velsaa.SA-1360 kirjoitti:Tuota kärryn kippausta en nyt ymmärrä. Mistä se öljy pääsee palaamaan kipiltä takaisin tankkiin? Pumpunko läpi väärään suuntaan ? Teorias kyllä, mutta käytännössä? Kuinkas tuota alaslaskua sitten pystyy hallitsemaan jos pitää toppuuttaa esim puoleen väliin. Tuleeko se muuten romahtamalla alas vai ottaako aikaa yön yli? Vielä kannattaa vähän pähkäillä jotta saatais hyvä ja ennen kaikkea turvallinen lopputulos!