Joo, raakaa voimaa laipan kylkeen niin kyllä ne ois varmasti irronnut. Tässä tapauksessa kartiot oli ruostuneet pulttiin tiukemmin, ulkokehältä ei edes ollu tiukasti? Sai vaan pultin auki, niin samantein irtosi kartio, ja tiukasti ovat vielä pulteissa kiinni.
Jos oikein tulkitsin tyyppikilpeä, niin 4.11 olis välitys? Tuntuuko järkevältä, iskari pahimmoikseen edessä mutta tuo luku oli alimpana.
Okei, ei ihan nanomillin tarkkaa ole sitten laakerin säätö. Heittokellolla sain 0.50mm välyksen, painoin ensin väljät akselia päin pois, sitten ulospäin veto.
Kunnon moskakerros on perän päällä, vielä en oo huohotinta havainnut

syytä etsiä ja puhdistaa.
Napa lähti kohtuudella irti, sisemmän laakerin kohdalla oli semmoisia metalli siivuja, täytyy selvittää mistä ne on tulleet, laakerit nopeasti katsottuna ok kunnossa. Stefa oli huono, en tiedä kuuluuko uudessa tiivisteessä päästä se kumihuuli pyörimään sen peltiholkin sisällä? Väljä meinaan oli sinne ns pesäänsä.
Oliko sulla nimim. Neliveto Sisu muistikuvia siitä tiivisteestä? Uusi täytyy jokatapauksessa hommata, tuskin tuota saa elvytettyä