

Valvoja: sisua
Mikä mahtanee olla em. merkkien myyntimäärä raskaissa yli 26tn autoissa ainakin iveco ja man myyvät paljon kevyempää jakoautoa yms.Kai tuollainen tilasto jossain onKarhu 4x4+2 kirjoitti:Viime vuonna on menny kaupaks 92 sisua.renu jäi taakse 70kpl..tahvoja 103.manneja 118.ivecoja 137....jokohan tän vuonna sisu nousee myynnissä neloseksi mersun jälkeen![]()
Mitäs siinä on faceliftattu? Minä näen vaan kaksi eri korkuista ja levyistä hyttiversiota.K-44SP kirjoitti:Tässä on sitten Faceliftin uusi nopeusennätys ja vielä kotoa....![]()
No niin, tarkempia tietoja projektista odotellessa. Ihme parkua tuolla artikkelin kommenttiosiossa suomalaisen tietotaidon myynnistä. Mutta mielestäni suunnittelupalvelujen myynti on hyvä veto Sisulta - voivat pitää yllä vahvaa suunnitteluosastoa. Sisun vahvuudet ovat olleet asiakkaan kuunteleminen ja vahva insinööriosaaminen. Henkilöautopuolella Porsche on hyvä esimerkki vastaavanlaisesta toimintamallista, myös he ovat pystyneet pitämään yllä vahvaa tuotekehitysosastoa myymällä suunittelupalveluja eri autotehtaille (mm. Lada ja Seat). Vankkaa insinööriosaamista tarvitaan, Porschella kun on sama ongelma kuin Sisulla - menestyäkseen sen täytyy olla pikkuisen parempi kuin muut.nuhvi63 kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/autot/art-128 ... nts-anchor tästä se lähtee!!!
Joo olen samaa mieltä harmi kun ei päässyt tuonne ensiesittely tilaisuuteen,mutta pitää mennä kokeilemaan kun se kiertue näille nurkille ehtii.Luin kanssa nuo kommentit.Jos suomalainen ajattelu tapa on tuota tasoa niin eipä ole ihme kun täältä kaikki työpaikat häviää eikä mikään kannata no kun puolustusvoimista lähtien tehdään oikein töitä että mitään kotimaista ei hankita niin eipä ole ihme tämä nykymeno suomessa.Gwafton kirjoitti:Hienoja ohjaamoja Sisulla, tuo maski istuu todella hyvin kokonaisuuteen. Täytyy sanoa että parempi kuin mersun alkuperäinen riivinrautamaski.
No niin, tarkempia tietoja projektista odotellessa. Ihme parkua tuolla artikkelin kommenttiosiossa suomalaisen tietotaidon myynnistä. Mutta mielestäni suunnittelupalvelujen myynti on hyvä veto Sisulta - voivat pitää yllä vahvaa suunnitteluosastoa. Sisun vahvuudet ovat olleet asiakkaan kuunteleminen ja vahva insinööriosaaminen. Henkilöautopuolella Porsche on hyvä esimerkki vastaavanlaisesta toimintamallista, myös he ovat pystyneet pitämään yllä vahvaa tuotekehitysosastoa myymällä suunittelupalveluja eri autotehtaille (mm. Lada ja Seat). Vankkaa insinööriosaamista tarvitaan, Porschella kun on sama ongelma kuin Sisulla - menestyäkseen sen täytyy olla pikkuisen parempi kuin muut.nuhvi63 kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/autot/art-128 ... nts-anchor tästä se lähtee!!!
Kerrankin näinkin päinGwafton kirjoitti:Tästäkö alkaa uusi nousu? Vai onko ankka?
Kun lukee noita uutisen kommentteja tuolta IS:sivulta, niin kyllä naurattaisi, jos ei itkettäisi. Siellä taas äly ja ymmärrys kumpuaa kansan syvistä riveistä...nuhvi63 kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/autot/art-128 ... nts-anchor tästä se lähtee!!!
Siis häh eikös joht. Korhonen ole ostamassa tehdastasta tuolta eikä suinkaan myymässä Sisua.Itse (toki vain meikäläisen mielipide) en usko että Sisua ollaan mihinkään myymässä Miksi ihmeessä olisi kannattanut ostaa täysin alas ajettu SIsu ja hankkia kaikki toiminnot takaisin ja kehittää uusi mallisto tai nyt jo toinen (euro6) ja myydä kaikki eiköhän tällä nyt kurkoteta sinne tullirajan taakse missä markkioita on näin ainakin Suomalaisena toivon.K-44SP kirjoitti:Kerrankin näinkin päinGwafton kirjoitti:Tästäkö alkaa uusi nousu? Vai onko ankka?Jos jotain hyvää tosta voisi sanoa on se, että ei enää spekuloida kuka ja mikä ostaa Sisun pois. Kerrankin hieman vaihtelua uutisointiin sitten viimeiseen kolmeen vuosikymmeneen