SA-1336 kuntoutuksessa
Valvoja: sisua
SA-1336 kuntoutuksessa
Hommattiin viimo syksynä kaverin kansa terapiaprojektiksi. Yksilö säilynyt melko alkuperäisenä ja ehjänä. Tarkoitus katsastaa tänä syksynä.
Jos jollakulla on tiedossa ko. yksilön historiaa, kuvia, tarinoita, mitä vaan niin olemme kiinnostuneita.
Markku Näätänen
Outokumpu
044-3541430
markku.naatanen@telemail.fi
Jos jollakulla on tiedossa ko. yksilön historiaa, kuvia, tarinoita, mitä vaan niin olemme kiinnostuneita.
Markku Näätänen
Outokumpu
044-3541430
markku.naatanen@telemail.fi
Re: SA-1336 kuntoutuksessa
Noniin, nyt tähänkin laitteeseen on saatu kilvet.
Pikkusen on sähköjen kanssa ongelmia, vähän sörkin johtoja, niin sain etuparkit toimimaan, mutta vilkut hävis, lämpömittari ei toimi ja nyt lopetti tankin mittarikin toiminnan.
Mistähän löytäisi kytkentäkaavioita?
Pikkusen on sähköjen kanssa ongelmia, vähän sörkin johtoja, niin sain etuparkit toimimaan, mutta vilkut hävis, lämpömittari ei toimi ja nyt lopetti tankin mittarikin toiminnan.
Mistähän löytäisi kytkentäkaavioita?
Re: SA-1336 kuntoutuksessa
Laita sähköposti osoite vaikka yksityisviestinä, niin pistän tulemaan.Viipo kirjoitti:Mistähän löytäisi kytkentäkaavioita?
Mulla oleva A-45 materiaali on lähinnä Valmet-koneisiin.
"Oman, kunnioitettavan porukan muodostavat alan harrastajat. Heidän ansiostaan esimerkiksi Proto-Sisuja on edelleen ajokuntoisina."
SA-1337: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29218
SA-1337: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29218
-
- Viestit: 294
- Liittynyt: To Huhti 30, 2020 4:14 pm
Re: SA-1336 kuntoutuksessa
Siellähän on jo kylpypaljut ja vehkeet kyydissä, kunnon meininkiä
Re: SA-1336 kuntoutuksessa
Sinun pitäisi myydä konsepti puolustusvoimille - liikkuvaan sodankäyntiin kehitetty kenttäsauna!
Re: SA-1336 kuntoutuksessa
Nyt valmistui metsäkuntoon myös Volvo c304
Btw, millaset etujarruhihnat on protossa? Karhusta jäi yli uudet 5" etujarruhihnat, nii aattelin, oisko ne protoon käypäset?
Re: SA-1336 kuntoutuksessa
Proton jarruhihnoja löytynee Pomarkusta: PJ-Kone Oy 0400-950 018. (Osti Kalkusta ison kasan)
Re: SA-1336 kuntoutuksessa
Eipä tässä nyt oo mitään tarvetta uusia vielä niitä, mut kun on uudet hihnat paketissa tuossa, nii aattelin pistänkö hyllyyn jemmaan vai pistänkö eteenpäin. Ainakin noiden räjäytyskuvien perusteella pitäs olla saman näköset hihnat. (5"x16" rumpu?)usis kirjoitti:Proton jarruhihnoja löytynee Pomarkusta: PJ-Kone Oy 0400-950 018. (Osti Kalkusta ison kasan)
Re: SA-1336 kuntoutuksessa
Nyt tässä käytin taas leimalla, ja sain vuoden lisää ajoaikaa.
Mutta: mistä mahtaisi johtua, et etuperä kuumenee ajossa? Öljyä siellä oli, piti ihan tarkistaa, kun etuperä lämpesi 30km matkalla jakolaatikkoakin kuumemmaksi... eli n. 70°C.
Voiko esim. etukardaanissa olla pikku heittoa, joka vaikuttaisi etuperän lämpenemiseen? Tosiaan, ajelin kyllä ihan takaveto päällä...
Uutena ominaisuutena ajossa huomasi myös, et jokin etuakselilla täristää rattia pikkuhiljaa voimistuvasti tuosta 40km/h ylöspäin, ja yli 70km/h tuntuu jo niinku kardaaniki ravistaisi...
Mutta: mistä mahtaisi johtua, et etuperä kuumenee ajossa? Öljyä siellä oli, piti ihan tarkistaa, kun etuperä lämpesi 30km matkalla jakolaatikkoakin kuumemmaksi... eli n. 70°C.
Voiko esim. etukardaanissa olla pikku heittoa, joka vaikuttaisi etuperän lämpenemiseen? Tosiaan, ajelin kyllä ihan takaveto päällä...
Uutena ominaisuutena ajossa huomasi myös, et jokin etuakselilla täristää rattia pikkuhiljaa voimistuvasti tuosta 40km/h ylöspäin, ja yli 70km/h tuntuu jo niinku kardaaniki ravistaisi...
Re: SA-1336 kuntoutuksessa
Mullakin Proton etuperä lämpiää enemmän kuin takaperä, syytä en tiedä...
"Oman, kunnioitettavan porukan muodostavat alan harrastajat. Heidän ansiostaan esimerkiksi Proto-Sisuja on edelleen ajokuntoisina."
SA-1337: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29218
SA-1337: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29218