Sisu E11 2002

Kaikkea kampiakselin ja renkaiden väliltä / Everything between crankshaft and tires

Valvoja: sisua

sisukas77
Viestit: 3
Liittynyt: Su Maalis 27, 2022 6:39 pm

Sisu E11 2002

Viesti Kirjoittaja sisukas77 »

Moro,


Sisussa on napavälitteinen bte taka-akseli. Vaihdoin eka perä öljyt, öljyä tuli ulos 18 litraa ja saman verran uutta tilalle. Kuskinpuolen navasta litra ulos ja litra sisään. Vänkärin puolen navasta avasin propun ja jätin valumaan öljyt, menin hetkeksi muihin hommiin. Kohta huomasin että ainakin 10 litraa uutta perä öljyä oli valunut pihalle.. pitäis kait navan olla suljettu tila vai miten on?
proto
Viestit: 603
Liittynyt: To Huhti 30, 2020 4:14 pm

Re: Sisu E11 2002

Viesti Kirjoittaja proto »

Mielenkiinnon vuoksi piti katsoa dokumentaatio sivulta löytyykö sieltä kyseinen akseli.
Mutta minä en ainakaan sinne pääse.. kysyy salasanaa?
Sisua varmaakin kohta "korjaa"asian?
Neliveto Sisu
Viestit: 486
Liittynyt: To Huhti 30, 2020 4:14 pm

Re: Sisu E11 2002

Viesti Kirjoittaja Neliveto Sisu »

Onkos tässä jo navat niillä "pyöristetyillä" kansilla ilman sitä erillistä s-sarjan aikaista isoa s-kirjainta tai tasaista kantta. En ihan tarkkaan muista miten noissa se rakenne meni, mutta erikseen ainakin navoista ja perästä oon öljyt meidän E-sarjalaisista tarkistanut. Vetävässä etuakselissa on Sisussa ainakin luonnollisestikin erilliset öljytilat navoissa ja perässä, se nyt ei toki liity tähän siun kysymykseen mutta kuitenkin. Saattoi siellä dokumentaatio-osiossa olla tähän se korjaamo-ohje skannattuna, mutta en kyllä miekään oo moneen kuukauteen päässyt sinne osioon
Entisöintiprojekti: Sisu SL 170 4x4 VK 4600 -85 (1/8)
Työkone: Valtra T170 ClassicHiTech -05

You Tube -kanava: https://www.youtube.com/channel/UCBRWGY ... -LGn6NbRYQ
sisukas77
Viestit: 3
Liittynyt: Su Maalis 27, 2022 6:39 pm

Re: Sisu E11 2002

Viesti Kirjoittaja sisukas77 »

On pyöristetyllä kannella tämä napa
SR260
Viestit: 59
Liittynyt: Ke Marras 04, 2020 9:46 am

Re: Sisu E11 2002

Viesti Kirjoittaja SR260 »

proto kirjoitti: Pe Heinä 01, 2022 4:50 pm Mielenkiinnon vuoksi piti katsoa dokumentaatio sivulta löytyykö sieltä kyseinen akseli.
Mutta minä en ainakaan sinne pääse.. kysyy salasanaa?
Sisua varmaakin kohta "korjaa"asian?
Juu, sama vika -edelleen.....
Vastaa Viestiin