Kuvan suttuisuudesta johtuen siitä ei taida irrota paljonkaan paljastavia yksityiskohtia?
Onko lava "normaalia" pidempi?
Entä ovi, näkyykö siinä vaakasuora "vekki" ovenkahvan tasalla ?
Näin asiaan vihkiytymättömälle nuo Suomen Autoteollisuuden ja Yhteissisun tekemiset ja valmisteet (kuka teki 1943-44 mitäkin, ja kuinka paljon) ovat "hieman" hämärän peitossa.
Kuvasta näkyy vähän huonosti, mutta runkopalkki näyttäisi olevan niin matalalla, että kyseessä voisi tosiaan olla S-15, joka on siis alun perin linja-auton alustaksi suunniteltu. Joissain lähteissä esiintyy myös nimi SH-15, joka voi olla varhaisemmista malleista käytetty nimitys, joissa auton Hercules-moottori oli vielä tuontitavaraa eikä itse valmistettu, kuten myöhemmissä malleissa.